Arkadaşlar teşekkürler =)
Hepinizi bekleriz ofisimize, görüşür, tanışır, güler-eğlenir gerekirsede iş yaparız.
@VMY
2 senedir Bakırköy meydana çok yakındık artık kısmet

Yeşilköy'e bekleriz. Meydan dan bi tren'e atlaman yeterki. Gelirken bi kaç arkadaşı daha alıp gel yeter
Abi geldim Kızılay ve Askerlik Şubesinin oraya tüm çevreye baktım ama Çiklet diye bir yer bulamadııım
