VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi geldim Kızılay ve Askerlik Şubesinin oraya tüm çevreye baktım ama Çiklet diye bir yer bulamadııım
Ahh ahh =)
Hocam bi arıcaktın eski numaradan bizi =)

Köprü var o yolun sonunda. Kitapçılar köprüsü. Tren istasyonunun başı. Tam sokağın başında Alborz Bilgisayar var. Onun 2 üst katındaydık... Gerçi biz gidiyoruz diye karşımızda bide rock bar açtılar