VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya olmadı ama gelicektim şu aralar b.köy ofisine . bi türlü gelemedim kroki varmı abi muhtarlıktan alınan ? B.Köydekine gelemedik Yeşilköy e geliriz.
Gelirken ne getiriim ? Win 2003 lisans , cpanel lisans , virtuozzo
Birlikte Gidelim Vedat :P