Konu
ÇİKLET - duyuru!
23-04-2008, 23:34:21
#5
VMY
Ya olmadı ama gelicektim şu aralar b.köy ofisine . bi türlü gelemedim
kroki varmı abi muhtarlıktan alınan ? B.Köydekine gelemedik Yeşilköy e geliriz.
Gelirken ne getiriim ?
Win 2003 lisans , cpanel lisans , virtuozzo