Ya olmadı ama gelicektim şu aralar b.köy ofisine . bi türlü gelemedim kroki varmı abi muhtarlıktan alınan ? B.Köydekine gelemedik Yeşilköy e geliriz.

Gelirken ne getiriim ? Win 2003 lisans , cpanel lisans , virtuozzo