Arkadaşlar teşekkürler =)
Hepinizi bekleriz ofisimize, görüşür, tanışır, güler-eğlenir gerekirsede iş yaparız.

@VMY
2 senedir Bakırköy meydana çok yakındık artık kısmet Yeşilköy'e bekleriz. Meydan dan bi tren'e atlaman yeterki. Gelirken bi kaç arkadaşı daha alıp gel yeter