• 20-09-2010, 00:02:35
    #46
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence yanlı yorum yaptığınız kesin benim şahsi fikrim bu bu yüzden yorumunuza cevap vermiyecem tek taraflı yorum yapmısınız.

    Bide benim yerine koyun öyle yazın bide
    Lütfen söylediklerimi mantık çerçevesi içerisinde, elinizdeki deliller ile çürütünüz. Yanlı yorum yaptığımı ispat ediniz.

    Ben size gayet medeni ve düzgün bir şekilde söylediklerinizin hatalı olduğunu belirttim. Neden hatalı olduğunuzu da madde madde açıkladım. Madem hatalı olduğumu iddia ediyorsunuz, o zaman hatamı lütfen açıklayın. Ama bunu yaparken delil ile yapın.
  • 20-09-2010, 00:15:07
    #47
    Her işte bir risk faktörü var.Bu Risk Faktörünü en aza indirmek için firmalar önlemler alır ve bu önlemler maliyet arttırır.Satın aldığınız hizmet herhangi bir yedeklilik garantisi içermiyorsa şikayet etmeye hakkınız yok.Günümüzde Şehirler Bile Farklı Santraller üzerinden yedekli elektrik sağlar hale geldi.Yedeklilik risk faktörünü azaltmak için var.
    2 PSU ile çalışan Cihazlar Türkiyede bile birden çok fiberoptik operatörüyle çalışan , birden fazla trafodan beslenen , birden fazla jeneratörün elektrik kesintisini beklediği verimerkezleri var.

    Bu merkezler kurumsal çözümler için yedekleme hizmetinde kullanılmak üzere onbinlerce dolar yatırım yapmaktadır.
    Cluster uygulamaları mevcuttur.Farklı ülkelerde bile cihazlar senkronize halde birbirlerini yedekleyerek çalışmaktadır.

    Sonuç olarak : Yaşanılan bu tarz olaylar üzücüdür,yaşanmamalıdır.Bir Emek ziyan olmuştur ama bunda da müşterilerin hatası gerekli önlemleri almamak yada ne önlem alınabilir sorgulamamak.Başlarına gelen genelde sadece aldıkları hizmette bulunan risk faktöründen kaynaklı oluyor Sadece Kendi açınızdan değil, biraz da hizmet sağlayan firma tarafından bakıp da düşünün.
  • 20-09-2010, 12:35:58
    #48
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen söylediklerimi mantık çerçevesi içerisinde, elinizdeki deliller ile çürütünüz. Yanlı yorum yaptığımı ispat ediniz.

    Ben size gayet medeni ve düzgün bir şekilde söylediklerinizin hatalı olduğunu belirttim. Neden hatalı olduğunuzu da madde madde açıkladım. Madem hatalı olduğumu iddia ediyorsunuz, o zaman hatamı lütfen açıklayın. Ama bunu yaparken delil ile yapın.
    halen taraflı yazmaga devam ediyorsunuz

    cevap vermeğicem size

    yazdıklarınız sadece sunucuyu savunmak amaçlı

    hiç bizim tarafımızı düşünerek yazmamısınız

    20 gb indirip hergün pcye mi kolay sunucunun yedek almasımı sizce ?
  • 20-09-2010, 15:54:26
    #49
    sunucuoptimizasyon.com
    Ben aysima'nın 4-5 yıllık müşterisiyim, yorumum kesin yanlı olarak yorumlanacak ama benim şu anda sunucumun harddiski yansa, yandım yandım ayberke yada erhana koşup benim yedeklerimi verin bana yedek bulun yakarım yıkarım ortalığı diye çıkmam, çıkamam. Çünkü hizmet almadan önce yedeklerimin sorumluluğunun onlarda olduğuna dair bir anlaşma yapmadım ve ben hizmeti alarak yazılmış sözleşmedeki maddelere bağlı kalacağıma ve yedek için firmadan birşey talep etmeyeceğimi kabul etmiş sayılırım.

    Senin emek ve para döktüğün sitelerinin yedeklerini hosting firması niye düşünsünki? Sonuçta sana böyle bir garanti vermemiş, ekmek kapın olan siteyi sen koruyacaksın, önlemini alacaksın başkası değil. Evet bu yorumumla aysima yandaşlığı yaptım, peki söylediklerimin haksız bir tarafı var mı?
  • 20-09-2010, 16:16:53
    #50
    Misafir
    Bende katılıyorum, çünkü doğruya doğru, konu sahibi arkadaşımız bunların farkında sadece biraz vicdanen yorum yapıp ifadelerini dile getiriyor, işte bazen vicdan sızlasada elden birşey gelmiyor ne yazıkki, eminim Aysima yetkilileride en az sizin kadar üzülmüştür.
  • 20-09-2010, 16:38:39
    #51
    Üyeliği durduruldu
    20 gb çok fazlaymış ne sitesiydi ?
  • 20-09-2010, 19:28:46
    #52
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaslar niye olayı saptırıyorsunuzki ben kim şahsına hakeret etmedim tüm yönetici arkadaslar orda çok iyi insanlar bugune kadar çok yardımcı oldular

    sitemiz haclendi nasıl hacklendiğini anllatılar yardımları oldu sadece yedekleme sistemi hatalı dedim sunucu çökerse sorun sizin demiş bazı arkadaslar ben sitemi tutması için veriyorum 24 saat kesintisiz hizmet için para veriyorum

    aysima da ki arkadaslar üzülmüşütür

    Kendisi emek veren arkadaslar sonuçta ben sadece aysima sistemini değiştiribilirmi diye varmı başka seçenek diye açtım ben sistemi tam olarak bilmiyorum bilgilendirmek istedim

    ama bazı arkadaslar yardımcı olacağı yerde firmanın avukatlığını yapıyor

    ben memnun olmasam zaten serveri
    değiştiririm 1 yılı aşkın serverdayiz kesinti yok gibi

    ama şuna katılmıyorum

    server çöksün sorumlusu server değil diye bişey yok

    aysima hakkında her güzel söyleyen taraflı olacak diye bişey yok

    Ben aysimayı tavsiye ediyorum hatta aysima yolladığım arkadaslar oldu kullananlarda var

    gidip kötülemedim onlarada sadece bu konuyu daha iyisi yapılabilirmiydi diye açtım

    aysimayi kötüleyen hiç bi msjım yok ayrıca hatta öven yazılarımda var

    kolay gelsin
  • 20-09-2010, 20:42:39
    #53
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halen taraflı yazmaga devam ediyorsunuz

    cevap vermeğicem size

    yazdıklarınız sadece sunucuyu savunmak amaçlı

    hiç bizim tarafımızı düşünerek yazmamısınız

    20 gb indirip hergün pcye mi kolay sunucunun yedek almasımı sizce ?
    Hocam anlatamıyorum galiba. 20 GB indirmek kolay mı diyorsunuz. Siz 20 GB'ı söylüyorsunuz. Bende size diyorum ki, "siz 20 GB için "zor" diyorken, servis sağlayıcı firmalar her bir sunucuda en az 500 GB veri barındırıyorlar, onlar nasıl yedek alsınlar?" Kaç saat sürer bu yedek almak, ayrıca nereye yedek alacaklar? Ayrı bir sunucuya almaları için o sunucunun bir masrafı olacak, o masrafı neyle çıkartacaklar?

    Sizin tarafınızı düşünmeden yazmıyorum. Siz, işin bu tarafını düşünmeden yazıyorsunuz canınız yandığı için. Durumunuzu gayet iyi anlıyorum, emeğiniz yok olmuş sonuçta. Fakat işin bu tarafı da var.
  • 20-09-2010, 21:48:48
    #54
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlatamıyorum galiba. 20 GB indirmek kolay mı diyorsunuz. Siz 20 GB'ı söylüyorsunuz. Bende size diyorum ki, "siz 20 GB için "zor" diyorken, servis sağlayıcı firmalar her bir sunucuda en az 500 GB veri barındırıyorlar, onlar nasıl yedek alsınlar?" Kaç saat sürer bu yedek almak, ayrıca nereye yedek alacaklar? Ayrı bir sunucuya almaları için o sunucunun bir masrafı olacak, o masrafı neyle çıkartacaklar?

    Sizin tarafınızı düşünmeden yazmıyorum. Siz, işin bu tarafını düşünmeden yazıyorsunuz canınız yandığı için. Durumunuzu gayet iyi anlıyorum, emeğiniz yok olmuş sonuçta. Fakat işin bu tarafı da var.

    sunucu damı yedek almak kolay pcye indirmekmi ?