bence yanlı yorum yaptığınız kesin benim şahsi fikrim bu bu yüzden yorumunuza cevap vermiyecem tek taraflı yorum yapmısınız.
Bide benim yerine koyun öyle yazın bide
Lütfen söylediklerimi mantık çerçevesi içerisinde, elinizdeki deliller ile çürütünüz. Yanlı yorum yaptığımı ispat ediniz.
Ben size gayet medeni ve düzgün bir şekilde söylediklerinizin hatalı olduğunu belirttim. Neden hatalı olduğunuzu da madde madde açıkladım. Madem hatalı olduğumu iddia ediyorsunuz, o zaman hatamı lütfen açıklayın. Ama bunu yaparken delil ile yapın.