• 22-09-2010, 13:33:40
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    siz ne yapıyorsuznu video filan mı uplaod ediyorsuznu herkes yazmışta adam 20 Gb dan bahsedıyor 5 mılyon mesajlı forum bıle o kadar yedek kaplamıyor yahu. 20 gb ne demek haberınız var mı :/ Hemde yedek için inanılmaz bir rakam ozellıkle sqlları fılan gzipli duşununce bayağı buyu kbır rakam...
  • 22-09-2010, 15:31:54
    #65
    Aldığınız hizmetin Kullanım sözleşmesinde aynen şu cümle geçmiş ;

    Alıntı
    Server problemleri yüzünden doğabilecek veri kayıplarından AySiMa sorumlu değildir. Müşterilerimiz dosyalarının yedeklerini her zaman kendi bilgisayarlarında bulundurmak zorundadırlar.
    Bu durumda konu hakkında r10 olarak yapabileceğimiz bir işlem maalesef yoktur, hizmeti almadan önce hizmet koşullarını okumanız gerekmektedir.

    Konu haksız karalamaya girdiğinden dolayı, gerekli incelemelerden sonra silinecektir.

    İyi çalışmalar.