cilginyurekli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aysima servers hakkında
64
●4.126
- 20-09-2010, 22:34:28Sunucuda nereye yedek alacak? Sunucuyu VPS'lere tahsis etmiş durumda firmalar. Yedek almak için bir alan yok ki. Sunucuda ne kadar disk varsa, o diskler VPS bölümlendirme için kullanılıyor. Yedekleme için değil o sunucu, VPS/VDS için kullanılıyor. Sonuçta firma VPS/VDS hizmeti satıyor hocam, yedekleme hizmeti değil. Firma yedekleme hizmeti satmadığı için, yedekleme yapma zorunluluğu da yok. Satmadığı bir hizmet için de firmaya neden satmıyorsunuz da diyemezsiniz, vermediği bir hizmet için de eleştiremezsiniz. Bunları yaparsanız yanlış yapmış olursunuz.
- 20-09-2010, 22:53:58Eposta Aktivasyonu Gerekmektekulllanıcının alanını kullansın ?
- 20-09-2010, 23:09:31Siz 50 GB alanlı VPS satın alıyorsunuz. Size 50 GB tahsis ediyor. Bu alanda isterseniz tamamen yedekleme yaparsınız, isterseniz hiç yedekleme yapmayıp istediğiniz gibi doldurursunuz. Bu, VPS/VDS sahibi olarak sizin bileceğiniz iş. Aysima'nın veya başka bir firmanın bu noktada yapacağı hiçbir şey yok. Size karışmaz, karışamaz.cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldı ki Directadmin alıyor yedeği, Aysima değil. Directadmin'in aldığı yedek hatalı alınmış. Buna ne sizin, ne Aysima'nın, ne de bir başkasının yapabileceği herhangi bir şey var. - 20-09-2010, 23:31:32Eposta Aktivasyonu GerekmekteKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim alanım daha fazla - 21-09-2010, 10:24:35Verdiğim rakam örnek. Daha az da olabilir, daha fazla da olabilir. Örnek rakamlara takılmayın, konunun özüne bakın lütfen.cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2010, 12:45:07Eposta Aktivasyonu Gerekmektekazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta hiç bi kelimemde aysima silmiş diye bişey söylemedim
aysima niye silsin durup dururken öyle bi ihtimalde yok zaten
hergün nasıl alcam 20gb pcye indirme süresi çok uzun biliyorsunuz telekomda bi kotadan sonra hızda düşüyor oda var
Türkiyedeki net hızı ne kadar iyiki türkiyede - 22-09-2010, 13:25:52tüm mesajları okudum sürekli 20gb nasıl indireyim diyorsun. tamam indiremezsin ama bu durumda aysimanında yapacağı hiçbirşey yok. neyi tartışmaya çalışıyorsun onu anlamıyoruz. senin anlattığın şekilde bir yedekleme sistemi kullanılmıyor. alınan yedek, eski yedeğin üzerine yazılır. eğer yeni alınan yedek bozuk alındı ise yapacak birşey yok. zaten bu yedeği aysima almıyor, directadmin alıyor ve bu tamamen sizin sorumluluğuzda. bu durumları daha önce düşünmeden, mysql ve dosya yedeklerini almamamışsın. şimdi 20 gb nasıl indireyim diyorsun. eğer haftalık mysql ve dosya yedeklerini alsaydın, her hafta yeni eklenen dosyaları ve konuları yedek almış olurdun ve yedek almak sıkıntı olmazdı. bu kadar büyük bir forum yönetiyorsan haftalık olarak zaman ayırman gerekirdi.cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle