• 20-09-2010, 22:34:28
    #55
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu damı yedek almak kolay pcye indirmekmi ?
    Sunucuda nereye yedek alacak? Sunucuyu VPS'lere tahsis etmiş durumda firmalar. Yedek almak için bir alan yok ki. Sunucuda ne kadar disk varsa, o diskler VPS bölümlendirme için kullanılıyor. Yedekleme için değil o sunucu, VPS/VDS için kullanılıyor. Sonuçta firma VPS/VDS hizmeti satıyor hocam, yedekleme hizmeti değil. Firma yedekleme hizmeti satmadığı için, yedekleme yapma zorunluluğu da yok. Satmadığı bir hizmet için de firmaya neden satmıyorsunuz da diyemezsiniz, vermediği bir hizmet için de eleştiremezsiniz. Bunları yaparsanız yanlış yapmış olursunuz.
  • 20-09-2010, 22:53:58
    #56
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kulllanıcının alanını kullansın ?
  • 20-09-2010, 23:09:31
    #57
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kulllanıcının alanını kullansın ?
    Siz 50 GB alanlı VPS satın alıyorsunuz. Size 50 GB tahsis ediyor. Bu alanda isterseniz tamamen yedekleme yaparsınız, isterseniz hiç yedekleme yapmayıp istediğiniz gibi doldurursunuz. Bu, VPS/VDS sahibi olarak sizin bileceğiniz iş. Aysima'nın veya başka bir firmanın bu noktada yapacağı hiçbir şey yok. Size karışmaz, karışamaz.

    Kaldı ki Directadmin alıyor yedeği, Aysima değil. Directadmin'in aldığı yedek hatalı alınmış. Buna ne sizin, ne Aysima'nın, ne de bir başkasının yapabileceği herhangi bir şey var.
  • 20-09-2010, 23:31:32
    #58
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz 50 GB alanlı VPS satın alıyorsunuz. Size 50 GB tahsis ediyor. Bu alanda isterseniz tamamen yedekleme yaparsınız, isterseniz hiç yedekleme yapmayıp istediğiniz gibi doldurursunuz. Bu, VPS/VDS sahibi olarak sizin bileceğiniz iş. Aysima'nın veya başka bir firmanın bu noktada yapacağı hiçbir şey yok. Size karışmaz, karışamaz.

    Kaldı ki Directadmin alıyor yedeği, Aysima değil. Directadmin'in aldığı yedek hatalı alınmış. Buna ne sizin, ne Aysima'nın, ne de bir başkasının yapabileceği herhangi bir şey var.

    benim alanım daha fazla
  • 21-09-2010, 10:24:35
    #59
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim alanım daha fazla
    Verdiğim rakam örnek. Daha az da olabilir, daha fazla da olabilir. Örnek rakamlara takılmayın, konunun özüne bakın lütfen.
  • 22-09-2010, 01:37:49
    #60
    Bu tarz yüksek gb'li sitelerde vps çözümde değil. en iyisi colocate bir makına koyacaksınız kendinize ait aylık 100 lira gibi bir parayı gözden çıkartmanız lazım. geçmiş olsun ama aysima iyi bir firma durumu çözecektir inşallah
  • 22-09-2010, 01:43:58
    #61
    4 sene çalıştım aysima ile Ayberk ve Erhan Bey' den ben bu zamana kadar yedek sildiğini görmedim. Sizin ki biraz sorumsuzluktan olmuş be hocam senn aldığın yedek zaten ayrı ayrı alman hata hergün al ancak üstüne yazdır yedeğin.
  • 22-09-2010, 12:45:07
    #62
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 sene çalıştım aysima ile Ayberk ve Erhan Bey' den ben bu zamana kadar yedek sildiğini görmedim. Sizin ki biraz sorumsuzluktan olmuş be hocam senn aldığın yedek zaten ayrı ayrı alman hata hergün al ancak üstüne yazdır yedeğin.


    usta hiç bi kelimemde aysima silmiş diye bişey söylemedim

    aysima niye silsin durup dururken öyle bi ihtimalde yok zaten


    hergün nasıl alcam 20gb pcye indirme süresi çok uzun biliyorsunuz telekomda bi kotadan sonra hızda düşüyor oda var

    Türkiyedeki net hızı ne kadar iyiki türkiyede
  • 22-09-2010, 13:25:52
    #63
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta hiç bi kelimemde aysima silmiş diye bişey söylemedim

    aysima niye silsin durup dururken öyle bi ihtimalde yok zaten


    hergün nasıl alcam 20gb pcye indirme süresi çok uzun biliyorsunuz telekomda bi kotadan sonra hızda düşüyor oda var

    Türkiyedeki net hızı ne kadar iyiki türkiyede
    tüm mesajları okudum sürekli 20gb nasıl indireyim diyorsun. tamam indiremezsin ama bu durumda aysimanında yapacağı hiçbirşey yok. neyi tartışmaya çalışıyorsun onu anlamıyoruz. senin anlattığın şekilde bir yedekleme sistemi kullanılmıyor. alınan yedek, eski yedeğin üzerine yazılır. eğer yeni alınan yedek bozuk alındı ise yapacak birşey yok. zaten bu yedeği aysima almıyor, directadmin alıyor ve bu tamamen sizin sorumluluğuzda. bu durumları daha önce düşünmeden, mysql ve dosya yedeklerini almamamışsın. şimdi 20 gb nasıl indireyim diyorsun. eğer haftalık mysql ve dosya yedeklerini alsaydın, her hafta yeni eklenen dosyaları ve konuları yedek almış olurdun ve yedek almak sıkıntı olmazdı. bu kadar büyük bir forum yönetiyorsan haftalık olarak zaman ayırman gerekirdi.