kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 sene çalıştım aysima ile Ayberk ve Erhan Bey' den ben bu zamana kadar yedek sildiğini görmedim. Sizin ki biraz sorumsuzluktan olmuş be hocam senn aldığın yedek zaten ayrı ayrı alman hata hergün al ancak üstüne yazdır yedeğin.


usta hiç bi kelimemde aysima silmiş diye bişey söylemedim

aysima niye silsin durup dururken öyle bi ihtimalde yok zaten


hergün nasıl alcam 20gb pcye indirme süresi çok uzun biliyorsunuz telekomda bi kotadan sonra hızda düşüyor oda var

Türkiyedeki net hızı ne kadar iyiki türkiyede