4 sene çalıştım aysima ile Ayberk ve Erhan Bey' den ben bu zamana kadar yedek sildiğini görmedim. Sizin ki biraz sorumsuzluktan olmuş be hocam senn aldığın yedek zaten ayrı ayrı alman hata hergün al ancak üstüne yazdır yedeğin.