• 18-09-2010, 18:09:00
    #28
    misoskian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aysima ile daha öncede ben böyle bir sorun yaşadım Blog dağıtımı yaptığım bir siteyi suspend ettiler sonrasında tekrar ektif etmelerini istedim ettiler.. 1 - 2 hafta sonra yine siteyi suspendlediler bende siteyi yanlışlıkla sildim günlük ve haftalık yedek aldıklarını bildiğim için yedeği geri yüklemelerini rica ettim.. Bana



    ----------------------------------------------

    Yüksel bey sisteminiz haddinden fazla tablo ve girdi barındırdığı için sunucu full backup alırken sizin hesabınızın mysql yedeğini alamamış. Zaten suspend olma sebebiniz sunucuyu yavaşlaştırması ve yedek alımında problem çıkmasıydı. Sizde direk olarak sildiğiniz için herhangi bir yedek maalesef bulunmamakta.

    Saygılarımla

    Ayberk Yançatoral
    Aysima Bilgisayar ve İnternet Hizmetleri Teknik Destek
    ----------------------------------------------



    Böyle bir sorun olduğunu söyleseydiniz önceden tedbirimizi alırdık vs. dedim


    ----------------------------------------------
    Böyle olmasını biz de istemezdik ama ne yazıkki aceleci davrandınız.

    Saygılarımla

    ~ Aysima Bilgisayar ve Internet Hizmeti ~


    Yedeği bile alınamayan bir hesaptı Yüksel bey. Sunucuda load 20 lere çıkmış ve siteler açılmıyordu hesabınızdan dolayı.
    Yoksa biz de suspend edip siteleri kapatmaktan hoşlanmıyoruz.

    Saygılarımla

    ~ Aysima Bilgisayar ve Internet Hizmeti ~

    ----------------------------------------------



    Gibi Tatsız konuşmalar geçti.. Sonuç olarak benim sitemden yararlanıp blog açan onlarca kişi madur oldu inanın gelan maillere MSN e giremedim bikaç zaman çünkü karşımda emek harcamış zamanını harcamış birisi gelip ne oldu bizim blog dediğinde site çöktü blog ların silinde hadi sana Saygılarımla.. Deme cesaretini bulamadım
    Niyetim konuyu dramatize etmek değil İnsan emeğinin o kadar cabuk kaybolmasına haklı olarak kızıyor öyle veya böyle bir emek sözkonusu
    Sizin hakkınızda tekrar üzüldüğümüzü ifade etmek isterim. Ama bildiğiniz gibi bu sunucular insan yapımı ve bu sistemlerde insan yapımı. Arıza çıkabiliyor. Sizin durumunuzda zaten sunucu sizin sisteminiz yüzünden yedek alamıyor ve yedek tıkanıyordu. Bunu size zaten belirtmiştik. Tekrar o site hakkında ne kadar üzüldüğümüzü belirtmek isterim.

    MERAKLI1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfür etmedik bişey yapmadık, tepkimizi dile getirdik arkadasım kimseyi mağdur etmeye hakkınız yok mesajımı editliyorum sinirle olacağı bu o sitede en çok benim emeğim var siz 27,000 mesajın ne olduğunu biliyormusunuz? yarısı konu bunların emeğe saygı duyun biraz

    Saygılar
    Hakkınızda gerekli işlemi moderatörlerin yapacağına inancımız tam. Kimse hakkımızda bilip bilmeden ileri geri konuşamaz.

    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek alma sözleşmeye göre müşteri sorumluluğunda iyi güzel ama şu 2.yazan arkadaştan sonra insan aysimayla çalışırken 1 kez daha düşünmeli.

    Aysima şayet böyle bir yedek alıyor ve sorunu olan müşteri yedek kurulmasını istediğinde sizin yedekde sorun olmuş diyorsa mantık şu şekilde işliyor olabilir.

    Yedek istediğinzden 2 gün önce yedek alınmış ve dün yedek silinmiştir. Veyahut yedek aldığımızda sizin yedek arızalı çıktı deyip aysima gibi bir firmaya yakışmayanı yaparak yedek almadığı takdirde kendisini yedek alan bir firmaymış gibi göstermiş olabilir.

    Aysima belirttiği şekilde yedek aldığını ayrıntılı bir şekilde kanıtlamalı diye düşünüyorum.
    Directadminden alınan fullbackup dosyaları yedeklenmiş şekilde bekletilmektedir. Müşterimiz sunucusunun

    /home/admin/admin_backups klasöründen bütün yedeklerine ulaşabilir.

    Ayriyetten silinen bir yedek yok. Cpanel, directadmin bu paneller günlük yedek alırken önceki günün yedeğinin üzerine yeni yedeği kopyalarlar. Doğal olarak 2 gün öncesinin yedeği diye bir mantık yoktur. Bunu zaten izah etmiştim.
  • 18-09-2010, 19:06:58
    #29
    Hiç büyük hitleri kaldiracak sitem olmadi, ama olsaydi ;

    50 liraya da alsaydim sunucuyu 500 lirayada, yedeklemeyi

    unlimited hosting veren ssh izinli 10 $ veren büssürü yabanci yer var.

    alacan tar.gz yapacan mis gibi cekceksin. günlük alsan bu i$lemin toplam süresi 15 dakkani almaz.


    ARTIK SERVER Alanların ( dedicated,vps,vds ) farketmez. YEDEKLEMEYİ BİLECEKSİNİZ!

    ( ör: "Arabamin benzini bitti toyota, benzinimi doldur!" diyor muyuz ? Ne kadar sacma degil mi? )
  • 18-09-2010, 19:51:53
    #30
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bence yedekleme şöyle olmalı en az 2 gün yedek olmalı biri hatalıysa diğeri kullanılmalı diye düşünüyorum

    bizim sorumluluğumuz demek çözüm değil


    sonuçta mühim olan müşteri memnuyeti

    kimsenin mağdur etmemek görünen şuki arkadaslar bu yedek olayından canı yananlar var

    halen yedek sistemlerini değiştirmeke üzücü değilmi


    benim yaşadığım olayların emsalide var demekki ama mağduriyetim çok büyük normalde kapatacaktım siteyi saolsun dostalar kapatma senin yanındayız dediler saolsun bizi aysima gerçekten çok üzdü mideme kıramplar girdi

    Ben arkadaslar kötü demem asla çünkü uzun zamandır çalısıyoruz arkadaslarla isteklerim geri çevrilmedi saat kaç olursa olsun

    ilk defa çevrildi ondada kötü oldu gerçekten


    üye sayım 32.000 şu an vps çökmeden önce 39000 idi
    giden msjlar konular emekler çok
  • 18-09-2010, 19:56:39
    #31
    bence de artık şu yedek işine de bir el atmalılar
  • 19-09-2010, 01:18:50
    #32
    @misoskian’ın başına gelen benzer bir durum benimde başıma gelmişti. Aysima ile çalıştığım zamanlarda bende blog dağıtımı yapıyordum. O zaman 10bine yakın üyemin emeği bir anda yok oldu gitti. Ki ben o site için uzun bir süre uğraşmıştım. Kapanma zamanı gelmeyen sunucumu kapadılar ve o sunucu başkasına satıldı. İşte durum bu kadar vahimdi. Şimdi bunu okuyan aysima yetkilileri –replerini eksik etmezler biliyorum. Sağolsunlar –rep konusunda çok başarılılar. Üzerinden neredeyse 1 yıl geçti ama ben bu olayı asla unutmayacağım bunu da bilsin kendileri. Onlar bu durumun üstüne fazla durmadılar bana da asla yardımcı olmadılar. İşte bu firmanın en büyük sorunu bir işlem yaparken düşünmeden hareket ediyorlar. Firma çalışanları arasında büyük bir iletişim eksikliği var. İşte bu sorunlar bundan dolayı oluyor.

    Emin olun ki aysima bu durumun üzerinde durma sebebim olayın ne kadar büyük bir soruna sebep olmasıdır.

    Bu konuda bir şekilde silinip gider. Arkadaşın konuya dahil oldum kusura bakmasın.
  • 19-09-2010, 01:49:56
    #33
    Kurumsal Üye
    cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence yedekleme şöyle olmalı en az 2 gün yedek olmalı biri hatalıysa diğeri kullanılmalı diye düşünüyorum

    bizim sorumluluğumuz demek çözüm değil


    sonuçta mühim olan müşteri memnuyeti

    kimsenin mağdur etmemek görünen şuki arkadaslar bu yedek olayından canı yananlar var

    halen yedek sistemlerini değiştirmeke üzücü değilmi


    benim yaşadığım olayların emsalide var demekki ama mağduriyetim çok büyük normalde kapatacaktım siteyi saolsun dostalar kapatma senin yanındayız dediler saolsun bizi aysima gerçekten çok üzdü mideme kıramplar girdi

    Ben arkadaslar kötü demem asla çünkü uzun zamandır çalısıyoruz arkadaslarla isteklerim geri çevrilmedi saat kaç olursa olsun

    ilk defa çevrildi ondada kötü oldu gerçekten


    üye sayım 32.000 şu an vps çökmeden önce 39000 idi
    giden msjlar konular emekler çok
    Sizin probleminizde directadmin 3 farklı yedek bile alsa işinize yaramazdı çünkü directadmin yedeği sorunsuz şekilde aldım diye mail atmasına rağmen db niz sorunlu olduğundan yedeğini tam alamıyordu. Teknik olarak yapılabilcek hiçbir şeyin olmadığı bir durum için " isteği geri çevirdiler" demenize son derece üzüldük. Yapabileceğimiz bir işlem olsa neden yapmayalım. Sonuçta vps kullanıyorsunuz ve directadmin yedeği otomatik oluşturuyor. Biz bilemeyizki yedeğin %100 sorunsuz olduğunu. Ki sanırım arkadaşımız sizi o konuda uyarmış.
    Keşke böyle bir sorun yaşamasaydınız. Yedek bizim sorumluluğumuzda değildirin amacı biz elimizden geleni siz istemesenizde yaparız ama bizi bu konuda zorunlu ya da yükümlü tutamazsınız demektir. Her firma için de bu böyledir zaten.
    Ticket ile tarafınızla konu hakkında görüşmeler arkdaşımız tarafından yapılmış durumda zaten.
  • 19-09-2010, 02:01:56
    #34
    Kurumsal Üye
    slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @misoskian’ın başına gelen benzer bir durum benimde başıma gelmişti. Aysima ile çalıştığım zamanlarda bende blog dağıtımı yapıyordum. O zaman 10bine yakın üyemin emeği bir anda yok oldu gitti. Ki ben o site için uzun bir süre uğraşmıştım. Kapanma zamanı gelmeyen sunucumu kapadılar ve o sunucu başkasına satıldı. İşte durum bu kadar vahimdi. Şimdi bunu okuyan aysima yetkilileri –replerini eksik etmezler biliyorum. Sağolsunlar –rep konusunda çok başarılılar. Üzerinden neredeyse 1 yıl geçti ama ben bu olayı asla unutmayacağım bunu da bilsin kendileri. Onlar bu durumun üstüne fazla durmadılar bana da asla yardımcı olmadılar. İşte bu firmanın en büyük sorunu bir işlem yaparken düşünmeden hareket ediyorlar. Firma çalışanları arasında büyük bir iletişim eksikliği var. İşte bu sorunlar bundan dolayı oluyor.

    Emin olun ki aysima bu durumun üzerinde durma sebebim olayın ne kadar büyük bir soruna sebep olmasıdır.

    Bu konuda bir şekilde silinip gider. Arkadaşın konuya dahil oldum kusura bakmasın.
    Çeşitli konular açtınız , konulara yanıtlar verdiniz haksızlığınız da ıspatlandı Her bizimle ilgili iyi ya da kötü bir şey olduğunda da müdahil oluyorsunuz. Mutlu olmanız için size sürekli + rep mi verelim ne yapalım. Bu konu hakkında bile hiçbir bilginiz olmadan olayın nedenlerini bilmeden yazı yazıyorsunuz. Sizin için özel açıklama metni mi ayarlayalım şu olmuştu bu olmuştu bundan dolayı sizin haksızlığınız ıspatlanmıştı diye. Haksız olduğunuz kanaatine varıldığı konularda sessiz kalmanın da bir erdem olduğunu umarım bir gün anlarsınız.
    Bu yazıya yanıt verecekseniz p.m atın. Arkadaşın konusu iyice dağılmasın. Çünkü konu genel yedek problemlerine döndü.
  • 19-09-2010, 02:35:46
    #35
    Öncelikle konu sahibi arkadaştan özür diliyorum. Biliyorum oda bu duruma kızmayacaktır.

    Nasıl çelişkili bir cevaptır bu?

    Hem bana sen haksızsın diyorsunuz hem de P.M. at diyorsunuz. Madem haksızım buradan mesaj atmamım ne sakıncası var ki?

    Ben sizden daha sorumsuz bir firma görmedim. Valla sustum sustum bu zamana kadar ama her insanında bir sabrı vardır yahu. Bir anda bir insan bu kadar öfkeleniyorsa vardır bunun bir sebebi. Hem kapanma zamanı gelmeyen sunucumu bir anda kapattıracaksın birde o sunucuyu başkası alacak bende haksız olacağım öyle mi? Ben buna ancak gülerim Aysima ancak gülerim. Yüce Allah’ta seni güldürsün mü bilmem! O konular silinmeseydi şimdi burada tekrar açtırır herkese okuttururdum o zaman görünürdü kimin haklı haksız olduğu. Sizle tanıştığım, çalıştığım o güne lanet olsun. Sizin sayenizde büyük blog dağıtım sitelerinden biri yerle bir oldu. Bilsem bu kadar tecrübesiz ve umursamaz bir firmasınız çalışmazdım inanın.

    Tecrübesiz ve umursamaz olduğunuz nereden belli Aysima biliyor musun?

    Sunucumu faturasından sonraki ayda kullanmayacağımı size bildiriyorum Ayberk Yançatoral. Buna Erhan Mahmut olarak ticketta siz cevap veriyorsunuz. Daha sonra son faturamı ödüyorum. Ödemeyi Ebru Tezel düşüyor. Ebru Tezel ve Erhan Mahmut adına işlem yaptığınızı da telefonda siz bana söylediniz. Siz şimdi hatırlamazsınız tabii. Ondan sonrada bana personelimizin bilgisi yokmuş kapattırmışlar sunucuyu diyorsunuz. Ama bütün işlemleri onların adına siz yapıyorsunuz.

    Şimdi soruyorum ben mi haksızım yoksa siz mi?

    Ben hakkımı mahkemelerde aramayı da bilirdim elbet. Sonuna kadar haklı olduğum halde üzerine düşmedim. Keşke o zamanlar hakkımı arasaydım. Ama görüyorum ki Aysima çizgisini hiç değişmemiş.
  • 19-09-2010, 02:51:05
    #36
    Kurumsal Üye
    slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle konu sahibi arkadaştan özür diliyorum. Biliyorum oda bu duruma kızmayacaktır.

    Nasıl çelişkili bir cevaptır bu?

    Hem bana sen haksızsın diyorsunuz hem de P.M. at diyorsunuz. Madem haksızım buradan mesaj atmamım ne sakıncası var ki?

    Ben sizden daha sorumsuz bir firma görmedim. Valla sustum sustum bu zamana kadar ama her insanında bir sabrı vardır yahu. Bir anda bir insan bu kadar öfkeleniyorsa vardır bunun bir sebebi. Hem kapanma zamanı gelmeyen sunucumu bir anda kapattıracaksın birde o sunucuyu başkası alacak bende haksız olacağım öyle mi? Ben buna ancak gülerim Aysima ancak gülerim. Yüce Allah’ta seni güldürsün mü bilmem! O konular silinmeseydi şimdi burada tekrar açtırır herkese okuttururdum o zaman görünürdü kimin haklı haksız olduğu. Sizle tanıştığım, çalıştığım o güne lanet olsun. Sizin sayenizde büyük blog dağıtım sitelerinden biri yerle bir oldu. Bilsem bu kadar tecrübesiz ve umursamaz bir firmasınız çalışmazdım inanın.

    Tecrübesiz ve umursamaz olduğunuz nereden belli Aysima biliyor musun?

    Sunucumu faturasından sonraki ayda kullanmayacağımı size bildiriyorum Ayberk Yançatoral. Buna Erhan Mahmut olarak ticketta siz cevap veriyorsunuz. Daha sonra son faturamı ödüyorum. Ödemeyi Ebru Tezel düşüyor. Ebru Tezel ve Erhan Mahmut adına işlem yaptığınızı da telefonda siz bana söylediniz. Siz şimdi hatırlamazsınız tabii. Ondan sonrada bana personelimizin bilgisi yokmuş kapattırmışlar sunucuyu diyorsunuz. Ama bütün işlemleri onların adına siz yapıyorsunuz.

    Şimdi soruyorum ben mi haksızım yoksa siz mi?

    Ben hakkımı mahkemelerde aramayı da bilirdim elbet. Sonuna kadar haklı olduğum halde üzerine düşmedim. Keşke o zamanlar hakkımı arasaydım. Ama görüyorum ki Aysima çizgisini hiç değişmemiş.
    Üzerinden sene geçmiş kapanmış bir konuyu bir müşterimin konu başlığında yeniden açıp yerli yersiz konuşma olmasın diye p.m atın dedim. Ama görüyorumki siz de anlayışsızlık her konu başlığında yaptığınız gibi hat safhada. Bakın yine aynı şey oluyor. Siz yazacaksınız biz yazacağız yine uzayıp gidecek bu konu.
    Biz burda a konusuyla alakalı konuşurken ayrıntılarını zamanında yeterince tartıştığımız b konusu ile öne çıkıyorsunuz. Bu zamana kadar sustum sustum diyorsunuz da siz hiç susmadınızki. Her fırsatta konuştunuz zaten.
    Aysima olarak biz kimsenin hakkını yemeyiz ve çizgimiz de bellidir. Her müşterimize de elimizden geldiği ölçüde yardım ediyoruz. Ama hiç kusura bakmayın olmadık duaya da amin diyemeyiz. Siz bizim çizgimizi kendinizce farklı görebilirsiniz ama Aysima olarak bu çizginin dışına çıkmayı kesinlikle düşünmüyoruz.