slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@misoskian’ın başına gelen benzer bir durum benimde başıma gelmişti. Aysima ile çalıştığım zamanlarda bende blog dağıtımı yapıyordum. O zaman 10bine yakın üyemin emeği bir anda yok oldu gitti. Ki ben o site için uzun bir süre uğraşmıştım. Kapanma zamanı gelmeyen sunucumu kapadılar ve o sunucu başkasına satıldı. İşte durum bu kadar vahimdi. Şimdi bunu okuyan aysima yetkilileri –replerini eksik etmezler biliyorum. Sağolsunlar –rep konusunda çok başarılılar. Üzerinden neredeyse 1 yıl geçti ama ben bu olayı asla unutmayacağım bunu da bilsin kendileri. Onlar bu durumun üstüne fazla durmadılar bana da asla yardımcı olmadılar. İşte bu firmanın en büyük sorunu bir işlem yaparken düşünmeden hareket ediyorlar. Firma çalışanları arasında büyük bir iletişim eksikliği var. İşte bu sorunlar bundan dolayı oluyor.

Emin olun ki aysima bu durumun üzerinde durma sebebim olayın ne kadar büyük bir soruna sebep olmasıdır.

Bu konuda bir şekilde silinip gider. Arkadaşın konuya dahil oldum kusura bakmasın.
Çeşitli konular açtınız , konulara yanıtlar verdiniz haksızlığınız da ıspatlandı Her bizimle ilgili iyi ya da kötü bir şey olduğunda da müdahil oluyorsunuz. Mutlu olmanız için size sürekli + rep mi verelim ne yapalım. Bu konu hakkında bile hiçbir bilginiz olmadan olayın nedenlerini bilmeden yazı yazıyorsunuz. Sizin için özel açıklama metni mi ayarlayalım şu olmuştu bu olmuştu bundan dolayı sizin haksızlığınız ıspatlanmıştı diye. Haksız olduğunuz kanaatine varıldığı konularda sessiz kalmanın da bir erdem olduğunu umarım bir gün anlarsınız.
Bu yazıya yanıt verecekseniz p.m atın. Arkadaşın konusu iyice dağılmasın. Çünkü konu genel yedek problemlerine döndü.