@misoskian’ın başına gelen benzer bir durum benimde başıma gelmişti. Aysima ile çalıştığım zamanlarda bende blog dağıtımı yapıyordum. O zaman 10bine yakın üyemin emeği bir anda yok oldu gitti. Ki ben o site için uzun bir süre uğraşmıştım. Kapanma zamanı gelmeyen sunucumu kapadılar ve o sunucu başkasına satıldı. İşte durum bu kadar vahimdi. Şimdi bunu okuyan aysima yetkilileri –replerini eksik etmezler biliyorum. Sağolsunlar –rep konusunda çok başarılılar. Üzerinden neredeyse 1 yıl geçti ama ben bu olayı asla unutmayacağım bunu da bilsin kendileri. Onlar bu durumun üstüne fazla durmadılar bana da asla yardımcı olmadılar. İşte bu firmanın en büyük sorunu bir işlem yaparken düşünmeden hareket ediyorlar. Firma çalışanları arasında büyük bir iletişim eksikliği var. İşte bu sorunlar bundan dolayı oluyor.
Emin olun ki aysima bu durumun üzerinde durma sebebim olayın ne kadar büyük bir soruna sebep olmasıdır.
Bu konuda bir şekilde silinip gider. Arkadaşın konuya dahil oldum kusura bakmasın.