bence yedekleme şöyle olmalı en az 2 gün yedek olmalı biri hatalıysa diğeri kullanılmalı diye düşünüyorum

bizim sorumluluğumuz demek çözüm değil


sonuçta mühim olan müşteri memnuyeti

kimsenin mağdur etmemek görünen şuki arkadaslar bu yedek olayından canı yananlar var

halen yedek sistemlerini değiştirmeke üzücü değilmi


benim yaşadığım olayların emsalide var demekki ama mağduriyetim çok büyük normalde kapatacaktım siteyi saolsun dostalar kapatma senin yanındayız dediler saolsun bizi aysima gerçekten çok üzdü mideme kıramplar girdi

Ben arkadaslar kötü demem asla çünkü uzun zamandır çalısıyoruz arkadaslarla isteklerim geri çevrilmedi saat kaç olursa olsun

ilk defa çevrildi ondada kötü oldu gerçekten


üye sayım 32.000 şu an vps çökmeden önce 39000 idi
giden msjlar konular emekler çok