Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bence yedekleme şöyle olmalı en az 2 gün yedek olmalı biri hatalıysa diğeri kullanılmalı diye düşünüyorum
bizim sorumluluğumuz demek çözüm değil
sonuçta mühim olan müşteri memnuyeti
kimsenin mağdur etmemek görünen şuki arkadaslar bu yedek olayından canı yananlar var
halen yedek sistemlerini değiştirmeke üzücü değilmi
benim yaşadığım olayların emsalide var demekki ama mağduriyetim çok büyük normalde kapatacaktım siteyi saolsun dostalar kapatma senin yanındayız dediler saolsun bizi aysima gerçekten çok üzdü mideme kıramplar girdi
Ben arkadaslar kötü demem asla çünkü uzun zamandır çalısıyoruz arkadaslarla isteklerim geri çevrilmedi saat kaç olursa olsun
ilk defa çevrildi ondada kötü oldu gerçekten
üye sayım 32.000 şu an vps çökmeden önce 39000 idi
giden msjlar konular emekler çok