cilginyurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta hiç bi kelimemde aysima silmiş diye bişey söylemedim

aysima niye silsin durup dururken öyle bi ihtimalde yok zaten


hergün nasıl alcam 20gb pcye indirme süresi çok uzun biliyorsunuz telekomda bi kotadan sonra hızda düşüyor oda var

Türkiyedeki net hızı ne kadar iyiki türkiyede
tüm mesajları okudum sürekli 20gb nasıl indireyim diyorsun. tamam indiremezsin ama bu durumda aysimanında yapacağı hiçbirşey yok. neyi tartışmaya çalışıyorsun onu anlamıyoruz. senin anlattığın şekilde bir yedekleme sistemi kullanılmıyor. alınan yedek, eski yedeğin üzerine yazılır. eğer yeni alınan yedek bozuk alındı ise yapacak birşey yok. zaten bu yedeği aysima almıyor, directadmin alıyor ve bu tamamen sizin sorumluluğuzda. bu durumları daha önce düşünmeden, mysql ve dosya yedeklerini almamamışsın. şimdi 20 gb nasıl indireyim diyorsun. eğer haftalık mysql ve dosya yedeklerini alsaydın, her hafta yeni eklenen dosyaları ve konuları yedek almış olurdun ve yedek almak sıkıntı olmazdı. bu kadar büyük bir forum yönetiyorsan haftalık olarak zaman ayırman gerekirdi.