siz ne yapıyorsuznu video filan mı uplaod ediyorsuznu herkes yazmışta adam 20 Gb dan bahsedıyor 5 mılyon mesajlı forum bıle o kadar yedek kaplamıyor yahu. 20 gb ne demek haberınız var mı :/ Hemde yedek için inanılmaz bir rakam ozellıkle sqlları fılan gzipli duşununce bayağı buyu kbır rakam...