Bende katılıyorum, çünkü doğruya doğru, konu sahibi arkadaşımız bunların farkında sadece biraz vicdanen yorum yapıp ifadelerini dile getiriyor, işte bazen vicdan sızlasada elden birşey gelmiyor ne yazıkki, eminim Aysima yetkilileride en az sizin kadar üzülmüştür.