Ben aysima'nın 4-5 yıllık müşterisiyim, yorumum kesin yanlı olarak yorumlanacak ama benim şu anda sunucumun harddiski yansa, yandım yandım ayberke yada erhana koşup benim yedeklerimi verin bana yedek bulun yakarım yıkarım ortalığı diye çıkmam, çıkamam. Çünkü hizmet almadan önce yedeklerimin sorumluluğunun onlarda olduğuna dair bir anlaşma yapmadım ve ben hizmeti alarak yazılmış sözleşmedeki maddelere bağlı kalacağıma ve yedek için firmadan birşey talep etmeyeceğimi kabul etmiş sayılırım.
Senin emek ve para döktüğün sitelerinin yedeklerini hosting firması niye düşünsünki? Sonuçta sana böyle bir garanti vermemiş, ekmek kapın olan siteyi sen koruyacaksın, önlemini alacaksın başkası değil. Evet bu yorumumla aysima yandaşlığı yaptım, peki söylediklerimin haksız bir tarafı var mı?