arkadaslar niye olayı saptırıyorsunuzki ben kim şahsına hakeret etmedim tüm yönetici arkadaslar orda çok iyi insanlar bugune kadar çok yardımcı oldular

sitemiz haclendi nasıl hacklendiğini anllatılar yardımları oldu sadece yedekleme sistemi hatalı dedim sunucu çökerse sorun sizin demiş bazı arkadaslar ben sitemi tutması için veriyorum 24 saat kesintisiz hizmet için para veriyorum

aysima da ki arkadaslar üzülmüşütür

Kendisi emek veren arkadaslar sonuçta ben sadece aysima sistemini değiştiribilirmi diye varmı başka seçenek diye açtım ben sistemi tam olarak bilmiyorum bilgilendirmek istedim

ama bazı arkadaslar yardımcı olacağı yerde firmanın avukatlığını yapıyor

ben memnun olmasam zaten serveri
değiştiririm 1 yılı aşkın serverdayiz kesinti yok gibi

ama şuna katılmıyorum

server çöksün sorumlusu server değil diye bişey yok

aysima hakkında her güzel söyleyen taraflı olacak diye bişey yok

Ben aysimayı tavsiye ediyorum hatta aysima yolladığım arkadaslar oldu kullananlarda var

gidip kötülemedim onlarada sadece bu konuyu daha iyisi yapılabilirmiydi diye açtım

aysimayi kötüleyen hiç bi msjım yok ayrıca hatta öven yazılarımda var

kolay gelsin