Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arkadaslar niye olayı saptırıyorsunuzki ben kim şahsına hakeret etmedim tüm yönetici arkadaslar orda çok iyi insanlar bugune kadar çok yardımcı oldular
sitemiz haclendi nasıl hacklendiğini anllatılar yardımları oldu sadece yedekleme sistemi hatalı dedim sunucu çökerse sorun sizin demiş bazı arkadaslar ben sitemi tutması için veriyorum 24 saat kesintisiz hizmet için para veriyorum
aysima da ki arkadaslar üzülmüşütür
Kendisi emek veren arkadaslar sonuçta ben sadece aysima sistemini değiştiribilirmi diye varmı başka seçenek diye açtım ben sistemi tam olarak bilmiyorum bilgilendirmek istedim
ama bazı arkadaslar yardımcı olacağı yerde firmanın avukatlığını yapıyor
ben memnun olmasam zaten serveri
değiştiririm 1 yılı aşkın serverdayiz kesinti yok gibi
ama şuna katılmıyorum
server çöksün sorumlusu server değil diye bişey yok
aysima hakkında her güzel söyleyen taraflı olacak diye bişey yok
Ben aysimayı tavsiye ediyorum hatta aysima yolladığım arkadaslar oldu kullananlarda var
gidip kötülemedim onlarada sadece bu konuyu daha iyisi yapılabilirmiydi diye açtım
aysimayi kötüleyen hiç bi msjım yok ayrıca hatta öven yazılarımda var
kolay gelsin