halen taraflı yazmaga devam ediyorsunuz
cevap vermeğicem size
yazdıklarınız sadece sunucuyu savunmak amaçlı
hiç bizim tarafımızı düşünerek yazmamısınız
20 gb indirip hergün pcye mi kolay sunucunun yedek almasımı sizce ?
Hocam anlatamıyorum galiba. 20 GB indirmek kolay mı diyorsunuz. Siz 20 GB'ı söylüyorsunuz. Bende size diyorum ki, "siz 20 GB için "zor" diyorken, servis sağlayıcı firmalar her bir sunucuda en az 500 GB veri barındırıyorlar, onlar nasıl yedek alsınlar?" Kaç saat sürer bu yedek almak, ayrıca nereye yedek alacaklar? Ayrı bir sunucuya almaları için o sunucunun bir masrafı olacak, o masrafı neyle çıkartacaklar?
Sizin tarafınızı düşünmeden yazmıyorum. Siz, işin bu tarafını düşünmeden yazıyorsunuz canınız yandığı için. Durumunuzu gayet iyi anlıyorum, emeğiniz yok olmuş sonuçta. Fakat işin bu tarafı da var.