Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen söylediklerimi mantık çerçevesi içerisinde, elinizdeki deliller ile çürütünüz. Yanlı yorum yaptığımı ispat ediniz.

Ben size gayet medeni ve düzgün bir şekilde söylediklerinizin hatalı olduğunu belirttim. Neden hatalı olduğunuzu da madde madde açıkladım. Madem hatalı olduğumu iddia ediyorsunuz, o zaman hatamı lütfen açıklayın. Ama bunu yaparken delil ile yapın.
halen taraflı yazmaga devam ediyorsunuz

cevap vermeğicem size

yazdıklarınız sadece sunucuyu savunmak amaçlı

hiç bizim tarafımızı düşünerek yazmamısınız

20 gb indirip hergün pcye mi kolay sunucunun yedek almasımı sizce ?