Lütfen söylediklerimi mantık çerçevesi içerisinde, elinizdeki deliller ile çürütünüz. Yanlı yorum yaptığımı ispat ediniz.
Ben size gayet medeni ve düzgün bir şekilde söylediklerinizin hatalı olduğunu belirttim. Neden hatalı olduğunuzu da madde madde açıkladım. Madem hatalı olduğumu iddia ediyorsunuz, o zaman hatamı lütfen açıklayın. Ama bunu yaparken delil ile yapın.
halen taraflı yazmaga devam ediyorsunuz
cevap vermeğicem size
yazdıklarınız sadece sunucuyu savunmak amaçlı
hiç bizim tarafımızı düşünerek yazmamısınız
20 gb indirip hergün pcye mi kolay sunucunun yedek almasımı sizce ?