Okuyun sadece 5 dk...
76
●3.083
- 23-04-2007, 23:36:00Bu konu haberden cıktı kişisel catısmaya donustu arkadaslar bence ikinizde konuyu burda kapatın en azından herkesin önümde tartısmak size yakısmıyor haklı haksız kim bilmiyorum ama kimin kimle hesabı varsa bunu birer bir gormesi lazım benim gorusum bu ne dersiniz bilmiyorum
- 23-04-2007, 23:36:38MisafirNasılki istediğin zaman açtığın konuyu kapatma hakkına sahip değilsen !BatıServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasılki yanlış kategoriye konu açma hakkına sahip değilsen !
Nasılki bir üyeyle yaptıgın özel konuşmayı ticari rantların ugruna forum etiği dışında yayınlaman dogru değilse !
Forum üyelerine hakaret etme hakkınada sahip değilsin.
Şuan yetkim olsaydı bu forumda 1 dk duramazdın emin ol. - 23-04-2007, 23:39:14Üyeliği durduruldusenin dediğin olsun.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2007, 23:45:15Üyeliği durdurulduben orada bir söz kullandım , bu adam banlanmazsa bu forumdan çıkarım diye bekleyeceğiz.
admin banlamazsa ben çekerim ,
ama onurlu giderim o ayrı konu
- 23-04-2007, 23:48:07Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/hosting-sikayetle...server-12.html
yukarıdaki linkten alıntıdır
kendi yazım olduğu gibi tekrar yazıyorum.
-----
bekleyin , şu an tarayıcım yok
dışarıdan çekip göndercem.
eğer bu kişiliksiz herif bu forumdan banlanmazsa
bu foruma girmeyeceğim...
son notumu da iletmiş oldum.
------ - 23-04-2007, 23:48:39Ne burası arkadaslar yarısma programımı kim gitsin kim kalsın oylamaya sunalım o zman bırakın böle konusmayı gidicek olan varsa ceksin gitsin sölemeye gerek yok propagandaya dönüstü olay resmen
- 23-04-2007, 23:49:48Üyeliği durdurulduD_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orası bizi bağlar seni bağlamaz.
ayrıca ağzına küfür çok güzel yakışıyor , kendine yakışanı yapıyorsun .
tebrikler.
