• 08-02-2008, 01:12:35
    #28
    Alıntı
    Bizim yedeklerimiz yoksa bile diyorsun biz nediye sizin yedeklerinizi saklayalım yada vermeyelim neden böyle birşey yapalım? Bilerek ve isteyerek niye sizin sunucunuzu kapatalım? Bunu bana söyle bizim sunucumuzu şu nedenle bilerek ve isteyerek kapattılar de hiçbirşey demiyecem bukadar olmaz yahu
    Kim kapattı peki benmi bilerek isteyerek değilmiş batıyosunuz osman bey
  • 08-02-2008, 01:17:02
    #29
    Kurumsal PLUS
    Size mail atıldı

    Yeni suncuu verildi 3 gün süre verildi herkes için bu geçerliydi... 3 gün içinde işini bitiremeyen bize telefon yada ticket ile döndü ve rica etti bizde onlara yardımcı olduk yada sunucuları kapatmadık siz onca gün geçmiş yedeklerinizi dahi taşımamışsınız sunucu kapatılmış (geri getirilemez bir işlem) sonra burada gelmiş hala benim yada ni.net.tr hakkında konuşuyorsun buradaki amacın ne acaba? bize hakaret ederek (vur kaç yaptı) terbiyesizlik yaparak ne elde etmeye çalışıyorsun bana anlatırmısın?

    ha tabi bide neden 4 ay olmuş aldığınızdan beri bizden memnun olmadıgınız halde sunucuyu değiştirmediniz hiçbi düşünmediniz bizden memnun değilseniz en az 100 altarnatifiniz var neden bizimle çalıştınız?
  • 08-02-2008, 01:24:44
    #30
    Yedek falan yok onu biliyoruz burdaki amacım herkesin kulağına başta sizin bu işi yapıyosanız şirketim falan diyosanız güveniliriz diyorsanız siliyoz derken bir ticket atabilirdiniz bizden bi yanıt geldimi tamam biz hallettik işimizi bir vps 1gün daha bizde dursa batıcakmısınız siz?(Öle şirket olarak binlerce vps satıcısı var sorun bakalım onlar vpsyi siliyomu hemen hosting değil bu free hosting te değil)
    +Ticket attığımızda ilgisizliğinizi duyurmak istiyorum 1saat açık 3saat kapalı vps kullandık haftalarca siz cpanel vericez dediniz ses çıkarmadık bekledim o geldi oda aynısı

    Ozaman çektiğimiz sıkıntıları kusuyoz sizde bizde böle olmasını istemezdiniz ama siz böle yaptınız buraya getirdiniz.
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1428071



    ucuz etin yahnisi yavan olurmuş
  • 08-02-2008, 01:26:20
    #31
    Kurumsal PLUS
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kapattı peki benmi bilerek isteyerek değilmiş batıyosunuz osman bey
    Güzel kardeşim bana vurkaç yaptı dediğin halde sırf bu r10 da açık bir konu diye yazıyorum

    Ben senin yedek almadığını nerden takip edicem neden bize diğer müşterilerimiz gibi biz yedeyimizi alamadık diğer sunucumuzu silmeyin demediniz? Zaten bu şekilde birşey olacağından ötürü 1 günde kapalı konumda beklettik VPS sunucuları aynı gün diğer sunucunun kapalı oldugunu gören direk haber verdi biz sizin peşinizden koşmak zorundamıyız sorumsuzluğunuzu hala ne diye bize yansıtıyorsunuz?

    Seni muhattab alarak hala yazıyorum e be ahlaksız adam vurkaç yaptı diyorsun paranı da geri istiyorsun biz lisans paralarına kadar size geri ödeme yapmadıkmı

    Yedeklerin gitmiş aradan biton zaman geçmiş gelmiş burada konu açmış bize hakaret ediyorsun hiç utanman arlanman sıkılman yokmu be okadar sorumlu olmadıgımız halde hacklendiğinizde tek tek uraştık hesaplarınızla vicdansız

    Hala daha konuşuyorsun bukadar yüzsüz bir insan olurmu allah için
  • 08-02-2008, 01:27:26
    #32
    Misafir
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek falan yok onu biliyoruz burdaki amacım herkesin kulağına başta sizin bu işi yapıyosanız şirketim falan diyosanız güveniliriz diyorsanız siliyoz derken bir ticket atabilirdiniz bizden bi yanıt geldimi tamam biz hallettik işimizi bir vps 1gün daha bizde dursa batıcakmısınız siz?(Öle şirket olarak binlerce vps satıcısı var sorun bakalım onlar vpsyi siliyomu hemen hosting değil bu free hosting te değil)
    +Ticket attığımızda ilgisizliğinizi duyurmak istiyorum 1saat açık 3saat kapalı vps kullandık haftalarca siz cpanel vericez dediniz ses çıkarmadık bekledim o geldi oda aynısı

    Ozaman çektiğimiz sıkıntıları kusuyoz sizde bizde böle olmasını istemezdiniz ama siz böle yaptınız buraya getirdiniz.
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1428071
    Sizce 100lerce müşterisi olan bir firmanın size gelipte dosyaları silmeden mail atmasımı mantıklı yoksa sizin kend yedeklerinizi alma gayreti göstermenizmi ?

    O adamlar kaç müşteriyle uğraşıyorlar biliyormusunuz bunu ?
  • 08-02-2008, 01:29:12
    #33
    Kurumsal PLUS
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek falan yok onu biliyoruz burdaki amacım herkesin kulağına başta sizin bu işi yapıyosanız şirketim falan diyosanız güveniliriz diyorsanız siliyoz derken bir ticket atabilirdiniz bizden bi yanıt geldimi tamam biz hallettik işimizi bir vps 1gün daha bizde dursa batıcakmısınız siz?(Öle şirket olarak binlerce vps satıcısı var sorun bakalım onlar vpsyi siliyomu hemen hosting değil bu free hosting te değil)
    +Ticket attığımızda ilgisizliğinizi duyurmak istiyorum 1saat açık 3saat kapalı vps kullandık haftalarca siz cpanel vericez dediniz ses çıkarmadık bekledim o geldi oda aynısı
    Ozaman çektiğimiz sıkıntıları kusuyoz sizde bizde böle olmasını istemezdiniz ama siz böle yaptınız buraya getirdiniz.
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1428071
    Sen bana dedinmi diğer VPS im açık kalsın diye desen 10 günde açık kalırdı sorumsuzluğunu hala bize yüklüyorsun

    Bir kere ticket yerine telefon ettinmi

    Ben müşterimin yedeklerinin silinmesinden nasıl bir zevk duyarım bunun bana nasıl bir faydası olur ben üzülmedimmi sizin adınıza hala daha gelip burada bizi karalamaya çalışıyorsun
  • 08-02-2008, 01:30:24
    #34
    Kurumsal PLUS
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce 100lerce müşterisi olan bir firmanın size gelipte dosyaları silmeden mail atmasımı mantıklı yoksa sizin kend yedeklerinizi alma gayreti göstermenizmi ?
    O adamlar kaç müşteriyle uğraşıyorlar biliyormusunuz bunu ?
    Yahu şuan format atıyorum işim gücüm var aradan telefon geliyor ticket cevaplıyorum sırf bu adam yüzünden gelmiş burada zamanımı öldürüyorum oof of görün arkadaşlar herkese satış yapmayın yemin ediyorum sinir hastası olacağım
  • 08-02-2008, 01:32:34
    #35
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim bana vurkaç yaptı dediğin halde sırf bu r10 da açık bir konu diye yazıyorum

    Ben senin yedek almadığını nerden takip edicem neden bize diğer müşterilerimiz gibi biz yedeyimizi alamadık diğer sunucumuzu silmeyin demediniz? Zaten bu şekilde birşey olacağından ötürü 1 günde kapalı konumda beklettik VPS sunucuları aynı gün diğer sunucunun kapalı oldugunu gören direk haber verdi biz sizin peşinizden koşmak zorundamıyız sorumsuzluğunuzu hala ne diye bize yansıtıyorsunuz?

    Seni muhattab alarak hala yazıyorum e be ahlaksız adam vurkaç yaptı diyorsun paranı da geri istiyorsun biz lisans paralarına kadar size geri ödeme yapmadıkmı

    Yedeklerin gitmiş aradan biton zaman geçmiş gelmiş burada konu açmış bize hakaret ediyorsun hiç utanman arlanman sıkılman yokmu be okadar sorumlu olmadıgımız halde hacklendiğinizde tek tek uraştık hesaplarınızla vicdansız

    Hala daha konuşuyorsun bukadar yüzsüz bir insan olurmu allah için
    Yedek alıcaz nasıl alıcaz peki makinalar 1saat açık 3saat kapalı ticket atıyoz sorun sorun sorun sonra 1saat yine açık 3saat yine kapalı bizim suçumuzmu şimdi bu.Terbiyesizleşmedim ben hakkımızı aradık suçmu herkes bilsin ne nedir diye bunu yazdık.Esas terbiyesizliği sen yapyıosun huzur yok sana diyip

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1428071
  • 08-02-2008, 01:35:03
    #36
    Kurumsal PLUS
    Hala kendimi tutuyorum bu site sizin için bukadar önemli demekki gelip burada bizi kötülemeye çalışıyorsunuz yada bu sizin kanınızdan gelen birşey VPS in bir saat açık bir saat kapalı olduğunu yedeklerinizi alamadığınızı kapalı olan diğer vps sunucusunu silmememiz için bu durumu bize nezaman bildirdiniz?

    Terbiyesizleşmeyen adam vur kaç yaptı nedemek dedim sana bir önceki postumda ne diyecevap vermiyorsun?

    Okadar önemli bir iş yapıyordunuz oturup kendi bilgisayarınızada alsaydınız ya peryodik zamanlarda yedeklerinizi