Kim kapattı peki benmi bilerek isteyerek değilmiş batıyosunuz osman bey
Güzel kardeşim bana vurkaç yaptı dediğin halde sırf bu r10 da açık bir konu diye yazıyorum
Ben senin yedek almadığını nerden takip edicem neden bize diğer müşterilerimiz gibi biz yedeyimizi alamadık diğer sunucumuzu silmeyin demediniz? Zaten bu şekilde birşey olacağından ötürü 1 günde kapalı konumda beklettik VPS sunucuları aynı gün diğer sunucunun kapalı oldugunu gören direk haber verdi biz sizin peşinizden koşmak zorundamıyız sorumsuzluğunuzu hala ne diye bize yansıtıyorsunuz?
Seni muhattab alarak hala yazıyorum e be ahlaksız adam vurkaç yaptı diyorsun paranı da geri istiyorsun biz lisans paralarına kadar size geri ödeme yapmadıkmı
Yedeklerin gitmiş aradan biton zaman geçmiş gelmiş burada konu açmış bize hakaret ediyorsun hiç utanman arlanman sıkılman yokmu be okadar sorumlu olmadıgımız halde hacklendiğinizde tek tek uraştık hesaplarınızla vicdansız
Hala daha konuşuyorsun bukadar yüzsüz bir insan olurmu allah için