• 08-02-2008, 00:06:05
    #1
    Osman bey diğer konuya cvp yazamadan kapanmış nedense içimde kalmasın dedim lanet olsun siz değil biz diyoruz hizmetinize...

    Şimdi diğer konuda okudum mesajlarınızı ama sanki siz mağdur durumdaymışınız gibi yazmışınız hep kurtulma şansı bu olsa gerek.Ama sadece r10 değil bu tarz hizmet veren tüm sitelere yazıcam bu mağdurluğumuzu.

    Hizmet konusunda ilk günler tamam ufak tefek konularda bile yardım ettiniz sonra ne oldu ne bitti zaten anlamadım yok hacklendiniz ama 15tane siteden birisinde bişey yok nasıl hack bu anlamadım sonra ip banlandı dediniz sonra biz çok yawaş dedik 1ay oldu sanırım bize yeni vps verdiniz cpanelli tamam dedik siteleri taşıycaz 14,15gb yedeklerin boyutu nasıl oldu anlamadım kimse anlamadı bunu bizde çalışıyoz işimiz gücümüz var okadar boyutta ki yedeği nasıl taşıyalım biz bi yolunu bulalım diye 3gün bekledil çözüm aradık sonra ticketle bildirdik nasıl taşıycaz gibisinden eski vps TERMİNATE edilmiş denildi bana Devrim beyin yedeği varmış 1siteden diğerleri yok benim 4,5yıllık forumum gitti 20,000üyelik yedek yok bişey yok

    Msnde siz bize bildirmişiniz öle yazmışınız doğru loglarda var elimde cpanelli vps yarın hazır olur sizde yarın taşırsınız bizden taşıdık diye bi ticket bi cevap geldimi size gelmedi 14,15gb bu ufak şey değil yani silerken bi sorulmazmı yani?

    Şirketseniz bize bildirin eski vpsnin yedeğini aldı iseniz biz onu TERMİNATE edicez diyin.Bizde işimize bakalım

    Vergi levhası ile olmuyo bu işler

    Ben öle böle bi şirket olmadan hizmet veren bi yerden geldim size şirketsiniz ya ama o hizmet veren kişi ne olursa olsun kaç defa başıma geldi yedeklerimi silmedi hiç bi zaman

    Neyse herkese iyi günler ama kimse unutmasın Vergi levhası ile olmuyo bu işler
    Alıntı
    verdiğin yeni vps sürekli kapalı iken sorunları halen açık olan bir ticketde tartışılırken yedek aldınızmı die sormadan hiç bir şey söylemeden nasıl vps i kapatır silersiniz lütfen yedeklerimizi iade edin
    ticari ahlaksa firma iseniz yedekleri iade ediniz
    iyi çalışmalar
  • 08-02-2008, 00:11:16
    #2
    adam silmiş nereden geri getirsin
  • 08-02-2008, 00:17:32
    #3
    iyi de siz başka vps aldık demişsiniz. 3 gün bekledik diyorsunuz, 3 gün yine beklemişler daha ne olacak. ayrıca kapanması sorun değil bir hdd problemi olsa ne olacaktı. yedekleme işleri her zaman kullanıcıya ait değil mi zaten.
  • 08-02-2008, 00:20:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi de siz başka vps aldık demişsiniz. 3 gün bekledik diyorsunuz, 3 gün yine beklemişler daha ne olacak. ayrıca kapanması sorun değil bir hdd problemi olsa ne olacaktı. yedekleme işleri her zaman kullanıcıya ait değil mi zaten.

    her zaman değildir...
  • 08-02-2008, 00:21:26
    #5
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi de siz başka vps aldık demişsiniz. 3 gün bekledik diyorsunuz, 3 gün yine beklemişler daha ne olacak. ayrıca kapanması sorun değil bir hdd problemi olsa ne olacaktı. yedekleme işleri her zaman kullanıcıya ait değil mi zaten.
    arkadaşım iyi güzel diyorsunda

    verdikleri vps kapalı açıyorlar vpsi ne hikmetse 1 dk geçmeden kapanıyor vps i 1 saat açık yakalayamıyorsun nasıl taşınacaksın buna istanaden bizde ticket açmışık bakın verdiğiniz vps bu kapalı açık değil
    aldığımız cevap cpanel susmuş cpanel kapanmış
    cpaneli kapanan bir vpsin virtuozzo panelide kapanırmı kapanırsa neden kapanır
  • 08-02-2008, 00:23:19
    #6
    Misafir
    devrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım iyi güzel diyorsunda

    verdikleri vps kapalı açıyorlar vpsi ne hikmetse 1 dk geçmeden kapanıyor vps i 1 saat açık yakalayamıyorsun nasıl taşınacaksın buna istanaden bizde ticket açmışık bakın verdiğiniz vps bu kapalı açık değil
    aldığımız cevap cpanel susmuş cpanel kapanmış
    cpaneli kapanan bir vpsin virtuozzo panelide kapanırmı kapanırsa neden kapanır
    pardon ama kaç üyeliğiniz var 20 falanmı?
  • 08-02-2008, 00:24:09
    #7
    Dj_YanKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman değildir...
    tartışma çıkarmak amacıyla söylemiyorum ama adamların hiç işi yok, sizin/bizim vps ve sunucularımızın yedeklerini mi alacaklar iyi düşünün derim ben
  • 08-02-2008, 00:27:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tartışma çıkarmak amacıyla söylemiyorum ama adamların hiç işi yok, sizin/bizim vps ve sunucularımızın yedeklerini mi alacaklar iyi düşünün derim ben

    yedek almasada reseller müşterilerine ve vps müşterilerine ayrı bir hdd de yedek için alan veriliyor die biliyorum şahsen ben kullanıyorum...
  • 08-02-2008, 00:28:10
    #9
    Dj_YanKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yedek almasada reseller müşterilerine ve vps müşterilerine ayrı bir hdd de yedek için alan veriliyor die biliyorum şahsen ben kullanıyorum...
    istek üzerine verilir o tip hizmetler + ücret ile

    --

    neyse biz değil konuyla ilgisi olanlar konuşsa daha iyi olur sanırım konuyu dağıtıyoruz galiba