iyi de siz başka vps aldık demişsiniz. 3 gün bekledik diyorsunuz, 3 gün yine beklemişler daha ne olacak. ayrıca kapanması sorun değil bir hdd problemi olsa ne olacaktı. yedekleme işleri her zaman kullanıcıya ait değil mi zaten.