• 08-02-2008, 00:29:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istek üzerine verilir o tip hizmetler + ücret ile

    ben kullanıyorum hiç bir extra ücret talep edilmedi ben bilmediğim halde kendileri gelip verdiler...
  • 08-02-2008, 00:33:40
    #11
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ama kaç üyeliğiniz var 20 falanmı?
    sadece ve sadece 1 üyeliğim var

    ama konuyu takip etmediğiniz için anlamadınız sanırım
    alınan vps ortak vps dir 2 kişi adına alınmıştır
  • 08-02-2008, 00:33:51
    #12
    Kurumsal PLUS
    https://www.r10.net/dedicated-co-loca...-dinleyin.html

    buraya konu açan devrim'in sanırım ortagı konumda bu alperkömür
  • 08-02-2008, 00:34:54
    #13
    Karambole yazıyorsunuz
  • 08-02-2008, 00:35:28
    #14
    Kurumsal PLUS
    valla birazdan buda kitlenir

    bir ortak daha çıkar oda açar konu

    ninet ailesi diye

  • 08-02-2008, 00:38:29
    #15
    Misafir
    devrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece ve sadece 1 üyeliğim var

    ama konuyu takip etmediğiniz için anlamadınız sanırım
    alınan vps ortak vps dir 2 kişi adına alınmıştır
    ozaman tek 1 üye yazsın lütfen 20 kişi bir ağızdan konuşunca hiçbirşey anlaşılmıyor.

    Ayrıca r10 yetkilileri diğer konuyu kitlediyse demekki siz haksızmışsınızki kitlenmiş.Benim konuları takip etmem gerekmiyor.Yetkililerin takip etmesi yeterlidir.

    Yedeğin boyutunun kaç gb oldugu onemlı degıl bu yedegı alacak taşıyacak kişiler sizlersiniz.

    Sunucu satıcıları yedekleme yapmak zorunda değiller.Eğer zorunda iseler bunu koşullarında belirtirler.
  • 08-02-2008, 00:40:13
    #16
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla birazdan buda kitlenir

    bir ortak daha çıkar oda açar konu

    ninet ailesi diye

    hayırdır osman bey dünkü sorularımı cevaplayamadınız verdiğiniz tutarlı bir cevap yok
    yedeklerde yok biliyorsunuz zaten 2 kişiyiz başka ortağımız eşimiz dostumuz yok
    kilit kelimeleri başladı cevap alalım düzgün soruyoruz hakkımızı arıyoruz sizin gibi lanetde okumuyoruz
  • 08-02-2008, 00:45:24
    #17
    Misafir
    Açık konuşayım Osman beyle 1 yılı aşkındır çalışıyorum.

    Ve bu forumda en az 300-400 arkadaşında çalıştığını biliyorum(abartmıyorum)

    Ben kendileri hakkında bugüne kadar 3 den fazla konu açıldığını ne gördüm ne duydum.

    Konuya tamamen hakim olmasamda ve size göre taraflı bir yorum olsada..

    Ben Osman beyin Haklı olduğuna gözüm kapalı inanırım.
  • 08-02-2008, 00:45:42
    #18
    Kurumsal PLUS
    Forum damı arıyorsun cevabını kardeşim şimdimi kibarlığın tutu

    hey yarabbi işim başımdan aşkın uraştığım şeylere bak sinir hastası ettiniz beni be.. Kaç gün açık kalmış sunucu oturup yedeklerinizi biz mi alacağız hiç mi insafınız yok sizin 10 tanemi bizim müşterimiz gelip burada bizim adımızı kullanıp insanlara bizi kötülemeye ne hakkınız var size o kadar emek destek verilmedi mi sorumluluklarınızı yerine getirmeyince biz mi kötü olduk çok terbiyesiz insanlarmışsınız hakikaten