Forum damı arıyorsun cevabını kardeşim şimdimi kibarlığın tutu

hey yarabbi işim başımdan aşkın uraştığım şeylere bak sinir hastası ettiniz beni be.. Kaç gün açık kalmış sunucu oturup yedeklerinizi biz mi alacağız hiç mi insafınız yok sizin 10 tanemi bizim müşterimiz gelip burada bizim adımızı kullanıp insanlara bizi kötülemeye ne hakkınız var size o kadar emek destek verilmedi mi sorumluluklarınızı yerine getirmeyince biz mi kötü olduk çok terbiyesiz insanlarmışsınız hakikaten