Bu konuda kilitlenir diyorsunuz taş atıyosunuz r10daki yöneticilere bunu diyorum.
Terbiyesiz diyorsun senin böle yaklaşımın terbiyesizce Osman bey.4ay boyunca 1kere terbiyesizlik ettikmi biz size hakkımızı arayıncamı terbiyesiz olduk
Doğru söleyeni dokuz köyden kovarlarmış.
Hakkımızı arıyoruz sadece.Bizim yedeklerimiz yoksa bile bu konuyu okuyanlar bilsinde belki sizinde kulağınıza küpe olur bi daha böle bişey yapmazsınız.Burdaki arkadaşlarımın başına böle birşey gelmez bidaha
Hiç yapmadınız değilmi 4 ay boyunca madem memnun değilken bizimle neden çalıştınız?
Hiçbir koşulda geri ödeme yapılmadığı halde size geri ödemede yaptık kendi sorumsuzlugunuzu bizi yıkarak burada yedeklerinizi geri getireceyinizimi sanıyorsunuz?
Yukarda yazdığınız yazılara bakın birde terbiyesizlikden bahsedin
allah aşkına amacını açıklarmısın? Ne günah işledimde allah sizi bizim müşterimiz yaptı acaba
Bizim yedeklerimiz yoksa bile diyorsun biz nediye sizin yedeklerinizi saklayalım yada vermeyelim neden böyle birşey yapalım? Bilerek ve isteyerek niye sizin sunucunuzu kapatalım? Bunu bana söyle bizim sunucumuzu şu nedenle bilerek ve isteyerek kapattılar de hiçbirşey demiyecem bukadar olmaz yahu