• 08-02-2008, 00:47:32
    #19
    WHMDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karambole yazıyorsunuz
    Hasan yazıcam simdi niye yazıyosun diyeceksin sen anla ne yazcagımı
  • 08-02-2008, 00:48:20
    #20
    İşlerim yüzünden ben diğer konuyu takip edemedim şimdi okudum ama konu kilitlenmiş onun için yeni bir konu açtım.Vur kaç yapıyo Osman bey yine kilitlenir diye
    Ücretli destek 10defa istedim ben ne gerekiyosa yapın ne kadarsa fatura öderiz dedim ama bi yanıt alamadım o konuda.Yedeklerin boyutu çok büyük olduğu için siz taşıyın dedim ne kadarsa destek ücreti veririz dedim hatırlar osman bey.

    Yedekler nasıl siliniyo ben onu anlamadım bize sorulmadan nasıl siliyolar ücretsiz hosting veren yer sanki ninet
  • 08-02-2008, 00:51:11
    #21
    Kurumsal PLUS
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlerim yüzünden ben diğer konuyu takip edemedim şimdi okudum ama konu kilitlenmiş onun için yeni bir konu açtım.Vur kaç yapıyo Osman bey yine kilitlenir diye
    Ücretli destek 10defa istedim ben ne gerekiyosa yapın ne kadarsa fatura öderiz dedim ama bi yanıt alamadım o konuda.Yedeklerin boyutu çok büyük olduğu için siz taşıyın dedim ne kadarsa destek ücreti veririz dedim hatırlar osman bey.
    Yedekler nasıl siliniyo ben onu anlamadım bize sorulmadan nasıl siliyolar ücretsiz hosting veren yer sanki ninet
    Vurkaç yapıyorda maksadınız nedir hemen alayım?
  • 08-02-2008, 00:53:17
    #22
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedekler nasıl siliniyo ben onu anlamadım bize sorulmadan nasıl siliyolar ücretsiz hosting veren yer sanki ninet
    sildi bitti.
    silinen şeyi geri mi getirecek ?
  • 08-02-2008, 00:53:57
    #23
    Kurumsal PLUS
    Alper Kömür cevap bekliyorum ben?
  • 08-02-2008, 00:58:45
    #24
    Bu konuda kilitlenir diyorsunuz taş atıyosunuz r10daki yöneticilere bunu diyorum.
    Terbiyesiz diyorsun senin böle yaklaşımın terbiyesizce Osman bey.4ay boyunca 1kere terbiyesizlik ettikmi biz size hakkımızı arayıncamı terbiyesiz olduk
    Doğru söleyeni dokuz köyden kovarlarmış.
    Hakkımızı arıyoruz sadece.Bizim yedeklerimiz yoksa bile bu konuyu okuyanlar bilsinde belki sizinde kulağınıza küpe olur bi daha böle bişey yapmazsınız.Burdaki arkadaşlarımın başına böle birşey gelmez bidaha
  • 08-02-2008, 01:01:13
    #25
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli destek 10defa istedim ben ne gerekiyosa yapın ne kadarsa fatura öderiz dedim ama bi yanıt alamadım o konuda.Yedeklerin boyutu çok büyük olduğu için siz taşıyın dedim ne kadarsa destek ücreti veririz dedim hatırlar osman bey.
    Her firmanın kendine gore kuralları vardır herkesin istedigine göre sekil almaya kalkarlarsa ne hala gelirler bir dusunun..

    Destek vermiyoruz dediyse olay orda bitmiştir.Ne kadarsa verelim demenizin onlarında bu konuda ilkelerinden vazgecmeleri sizin yaptıgınız teklifin ne kadar yanlıs onlarında ne kadar dogru bir cevap verdiğini ortaya koyar.
  • 08-02-2008, 01:07:51
    #26
    Kurumsal PLUS
    alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda kilitlenir diyorsunuz taş atıyosunuz r10daki yöneticilere bunu diyorum.
    Terbiyesiz diyorsun senin böle yaklaşımın terbiyesizce Osman bey.4ay boyunca 1kere terbiyesizlik ettikmi biz size hakkımızı arayıncamı terbiyesiz olduk
    Doğru söleyeni dokuz köyden kovarlarmış.
    Hakkımızı arıyoruz sadece.Bizim yedeklerimiz yoksa bile bu konuyu okuyanlar bilsinde belki sizinde kulağınıza küpe olur bi daha böle bişey yapmazsınız.Burdaki arkadaşlarımın başına böle birşey gelmez bidaha
    Hiç yapmadınız değilmi 4 ay boyunca madem memnun değilken bizimle neden çalıştınız?

    Hiçbir koşulda geri ödeme yapılmadığı halde size geri ödemede yaptık kendi sorumsuzlugunuzu bizi yıkarak burada yedeklerinizi geri getireceyinizimi sanıyorsunuz?

    Yukarda yazdığınız yazılara bakın birde terbiyesizlikden bahsedin

    allah aşkına amacını açıklarmısın? Ne günah işledimde allah sizi bizim müşterimiz yaptı acaba

    Bizim yedeklerimiz yoksa bile diyorsun biz nediye sizin yedeklerinizi saklayalım yada vermeyelim neden böyle birşey yapalım? Bilerek ve isteyerek niye sizin sunucunuzu kapatalım? Bunu bana söyle bizim sunucumuzu şu nedenle bilerek ve isteyerek kapattılar de hiçbirşey demiyecem bukadar olmaz yahu
  • 08-02-2008, 01:10:40
    #27
    Ücretli destek verdiklerini kendileri söledi arkadaşım ben şimdi kafamdan uydurmadım.

    Bu arada osman beye yazıyorum konu kilitlenmeden
    Devrim bey ilet dedi telefonda şuan net ile ilgili problemi varmış ulaşamıyo siteye.
    15-20dk önce Osman bey ile msnden görüşmüşler Osman bey Devrim beye sana artık huzur yok demiş
    Devrim beyde dediki fatura adresi isim vs vs tüm bilgileri varmış kendisinde hepsi doğrudur elinden geleni yapsın mahkemeye versin dedi...