Bu konuda kilitlenir diyorsunuz taş atıyosunuz r10daki yöneticilere bunu diyorum.
Terbiyesiz diyorsun senin böle yaklaşımın terbiyesizce Osman bey.4ay boyunca 1kere terbiyesizlik ettikmi biz size hakkımızı arayıncamı terbiyesiz olduk
Doğru söleyeni dokuz köyden kovarlarmış.
Hakkımızı arıyoruz sadece.Bizim yedeklerimiz yoksa bile bu konuyu okuyanlar bilsinde belki sizinde kulağınıza küpe olur bi daha böle bişey yapmazsınız.Burdaki arkadaşlarımın başına böle birşey gelmez bidaha