alperkomur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli destek 10defa istedim ben ne gerekiyosa yapın ne kadarsa fatura öderiz dedim ama bi yanıt alamadım o konuda.Yedeklerin boyutu çok büyük olduğu için siz taşıyın dedim ne kadarsa destek ücreti veririz dedim hatırlar osman bey.
Her firmanın kendine gore kuralları vardır herkesin istedigine göre sekil almaya kalkarlarsa ne hala gelirler bir dusunun..

Destek vermiyoruz dediyse olay orda bitmiştir.Ne kadarsa verelim demenizin onlarında bu konuda ilkelerinden vazgecmeleri sizin yaptıgınız teklifin ne kadar yanlıs onlarında ne kadar dogru bir cevap verdiğini ortaya koyar.