Osman bey diğer konuya cvp yazamadan kapanmış nedense içimde kalmasın dedim lanet olsun siz değil biz diyoruz hizmetinize...
Şimdi diğer konuda okudum mesajlarınızı ama sanki siz mağdur durumdaymışınız gibi yazmışınız hep kurtulma şansı bu olsa gerek.Ama sadece r10 değil bu tarz hizmet veren tüm sitelere yazıcam bu mağdurluğumuzu.
Hizmet konusunda ilk günler tamam ufak tefek konularda bile yardım ettiniz sonra ne oldu ne bitti zaten anlamadım yok hacklendiniz ama 15tane siteden birisinde bişey yok nasıl hack bu anlamadım sonra ip banlandı dediniz sonra biz çok yawaş dedik 1ay oldu sanırım bize yeni vps verdiniz cpanelli tamam dedik siteleri taşıycaz 14,15gb yedeklerin boyutu nasıl oldu anlamadım kimse anlamadı bunu bizde çalışıyoz işimiz gücümüz var okadar boyutta ki yedeği nasıl taşıyalım biz bi yolunu bulalım diye 3gün bekledil çözüm aradık sonra ticketle bildirdik nasıl taşıycaz gibisinden eski vps TERMİNATE edilmiş denildi bana Devrim beyin yedeği varmış 1siteden diğerleri yok
benim 4,5yıllık forumum gitti 20,000üyelik yedek yok bişey yok
Msnde siz bize bildirmişiniz öle yazmışınız doğru loglarda var elimde cpanelli vps yarın hazır olur sizde yarın taşırsınız bizden taşıdık diye bi ticket bi cevap geldimi size gelmedi 14,15gb bu ufak şey değil yani silerken bi sorulmazmı yani?
Şirketseniz bize bildirin eski vpsnin yedeğini aldı iseniz biz onu TERMİNATE edicez diyin.Bizde işimize bakalım
Vergi levhası ile olmuyo bu işler
Ben öle böle bi şirket olmadan hizmet veren bi yerden geldim size şirketsiniz ya ama o hizmet veren kişi ne olursa olsun kaç defa başıma geldi yedeklerimi silmedi hiç bi zaman
Neyse herkese iyi günler ama kimse unutmasın
Vergi levhası ile olmuyo bu işler
Alıntı
verdiğin yeni vps sürekli kapalı iken sorunları halen açık olan bir ticketde tartışılırken yedek aldınızmı die sormadan hiç bir şey söylemeden nasıl vps i kapatır silersiniz lütfen yedeklerimizi iade edin
ticari ahlaksa firma iseniz yedekleri iade ediniz
iyi çalışmalar