Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel kardeşim bana vurkaç yaptı dediğin halde sırf bu r10 da açık bir konu diye yazıyorum

Ben senin yedek almadığını nerden takip edicem neden bize diğer müşterilerimiz gibi biz yedeyimizi alamadık diğer sunucumuzu silmeyin demediniz? Zaten bu şekilde birşey olacağından ötürü 1 günde kapalı konumda beklettik VPS sunucuları aynı gün diğer sunucunun kapalı oldugunu gören direk haber verdi biz sizin peşinizden koşmak zorundamıyız sorumsuzluğunuzu hala ne diye bize yansıtıyorsunuz?

Seni muhattab alarak hala yazıyorum e be ahlaksız adam vurkaç yaptı diyorsun paranı da geri istiyorsun biz lisans paralarına kadar size geri ödeme yapmadıkmı

Yedeklerin gitmiş aradan biton zaman geçmiş gelmiş burada konu açmış bize hakaret ediyorsun hiç utanman arlanman sıkılman yokmu be okadar sorumlu olmadıgımız halde hacklendiğinizde tek tek uraştık hesaplarınızla vicdansız

Hala daha konuşuyorsun bukadar yüzsüz bir insan olurmu allah için
Yedek alıcaz nasıl alıcaz peki makinalar 1saat açık 3saat kapalı ticket atıyoz sorun sorun sorun sonra 1saat yine açık 3saat yine kapalı bizim suçumuzmu şimdi bu.Terbiyesizleşmedim ben hakkımızı aradık suçmu herkes bilsin ne nedir diye bunu yazdık.Esas terbiyesizliği sen yapyıosun huzur yok sana diyip

https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1428071