Yedek falan yok onu biliyoruz burdaki amacım herkesin kulağına başta sizin bu işi yapıyosanız şirketim falan diyosanız güveniliriz diyorsanız siliyoz derken bir ticket atabilirdiniz bizden bi yanıt geldimi tamam biz hallettik işimizi bir vps 1gün daha bizde dursa batıcakmısınız siz?(Öle şirket olarak binlerce vps satıcısı var sorun bakalım onlar vpsyi siliyomu hemen hosting değil bu free hosting te değil)
+Ticket attığımızda ilgisizliğinizi duyurmak istiyorum 1saat açık 3saat kapalı vps kullandık haftalarca siz cpanel vericez dediniz ses çıkarmadık bekledim o geldi oda aynısı
Ozaman çektiğimiz sıkıntıları kusuyoz sizde bizde böle olmasını istemezdiniz ama siz böle yaptınız buraya getirdiniz.
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...ml#post1428071
Sen bana dedinmi diğer VPS im açık kalsın diye desen 10 günde açık kalırdı sorumsuzluğunu hala bize yüklüyorsun
Bir kere ticket yerine telefon ettinmi
Ben müşterimin yedeklerinin silinmesinden nasıl bir zevk duyarım bunun bana nasıl bir faydası olur ben üzülmedimmi sizin adınıza hala daha gelip burada bizi karalamaya çalışıyorsun