Sizce 100lerce müşterisi olan bir firmanın size gelipte dosyaları silmeden mail atmasımı mantıklı yoksa sizin kend yedeklerinizi alma gayreti göstermenizmi ?
O adamlar kaç müşteriyle uğraşıyorlar biliyormusunuz bunu ?
Yahu şuan format atıyorum işim gücüm var aradan telefon geliyor ticket cevaplıyorum sırf bu adam yüzünden gelmiş burada zamanımı öldürüyorum oof of görün arkadaşlar herkese satış yapmayın yemin ediyorum sinir hastası olacağım