Size mail atıldı

Yeni suncuu verildi 3 gün süre verildi herkes için bu geçerliydi... 3 gün içinde işini bitiremeyen bize telefon yada ticket ile döndü ve rica etti bizde onlara yardımcı olduk yada sunucuları kapatmadık siz onca gün geçmiş yedeklerinizi dahi taşımamışsınız sunucu kapatılmış (geri getirilemez bir işlem) sonra burada gelmiş hala benim yada ni.net.tr hakkında konuşuyorsun buradaki amacın ne acaba? bize hakaret ederek (vur kaç yaptı) terbiyesizlik yaparak ne elde etmeye çalışıyorsun bana anlatırmısın?

ha tabi bide neden 4 ay olmuş aldığınızdan beri bizden memnun olmadıgınız halde sunucuyu değiştirmediniz hiçbi düşünmediniz bizden memnun değilseniz en az 100 altarnatifiniz var neden bizimle çalıştınız?