Hala kendimi tutuyorum bu site sizin için bukadar önemli demekki gelip burada bizi kötülemeye çalışıyorsunuz yada bu sizin kanınızdan gelen birşey VPS in bir saat açık bir saat kapalı olduğunu yedeklerinizi alamadığınızı kapalı olan diğer vps sunucusunu silmememiz için bu durumu bize nezaman bildirdiniz?
Terbiyesizleşmeyen adam vur kaç yaptı nedemek dedim sana bir önceki postumda ne diyecevap vermiyorsun?
Okadar önemli bir iş yapıyordunuz oturup kendi bilgisayarınızada alsaydınız ya peryodik zamanlarda yedeklerinizi