o kadar kişi kullanıyorda sorun cıkmıyor.
Tek sendemi cıkacak
Yanlış karar veriyorsun.. Suçu nod32 yerine kullandıgın programlarda ve kendinde ara. Bende yıllardır kullanıyorum tek 1 sorun yaşamadım.
diğer yorum yazan arkadaşlarla ortak görüşteyiz...
o kadar kişi kullanıyorda sorun cıkmıyor.
Tek sendemi cıkacak
Yanlış karar veriyorsun.. Suçu nod32 yerine kullandıgın programlarda ve kendinde ara. Bende yıllardır kullanıyorum tek 1 sorun yaşamadım.
diğer yorum yazan arkadaşlarla ortak görüşteyiz...
Bir kere bana laf ettin uzaklaştırdılar daha yetmedimi? Nedir benden yana bu kuyruk acın
Eset nod32 kullanan arkadaşlara önerim lisanslı sürümlerini kullanmanız. Kesinlikle crackli sürümleri kullanarak yorum yapmayın. Lisansları için ücret ödemeden de 3 aylık hesaplar temin edebiliriz Eset Nod32 satış noktalarından.
Programlarda gerekli ayarlamaları yapmanız kesinlikle gereklidir. Aksi taktirde tam koruma alamazsınız.
Nod32 bilgisayarımda kurulu iken 6 tane virüs bulaşmış ve bunları silemeyen bir program Nod32.Kaldırıp Avira kurdum anında temizledi.Bu program çöp+geri donusum kutusunu bosalt cinsinden
nod32 kalite bir programdır bukadar basit çöpe atılabilecegine inanmıyorum.
he tabi bu konuda 100 kullanıcının 95 tanesi crackli yada demo sürüm kullandıgı için veri tabanını güncellememektedir eminim.
nod32 kalite bir programdır bukadar basit çöpe atılabilecegine inanmıyorum.
he tabi bu konuda 100 kullanıcının 95 tanesi crackli yada demo sürüm kullandıgı için veri tabanını güncellememektedir eminim.