Modexp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
- Forum aktif mi?
- Evet aktif.
- Üye sayısı + konu sayısı çok mu?
- Ever çok.
- Kaliteli mi?
- Eski hali evet ama şimdi ki hali hayır.
Gözünüzde büyüttüğünüz kadar fazla olmadığınız anlamanız kısa sürmeyecektir. (Üyelik tarihiniz daha yeni çünkü ) Benden daha eski üyeler benim üye olduğum ilk yıllarda (2007) bu gidiş için önlem alınmalı diyorlardı hep o zaman ne demek istediklerini pek anlamıyordum. Ama şimdi çok iyi anlıyorum. Açıkçası R10.net'in kaliteli olup olmaması benim pek umurumda değil. Yeri ve zamanı gelinde bilenlerden birşeyler öğreniyorum bildiğim birşey soruluncada cevaplıyorum. Daha fazlası beni ilgi alanımda değil.
