• 04-07-2010, 21:59:12
    #46
    Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyedeki Duruşu İmajı Üyeleri Ticari Niteliği WebMaster Alemine Katkısı Tartışılırmı Sizce?
    Kalite bu.
    Şahsen bence tartışılır. R10.net'in şu an ki hali kaliteli değil maalesef.
    - Forum aktif mi?
    - Evet aktif.

    - Üye sayısı + konu sayısı çok mu?
    - Ever çok.

    - Kaliteli mi?
    - Eski hali evet ama şimdi ki hali hayır.

    Gözünüzde büyüttüğünüz kadar fazla olmadığınız anlamanız kısa sürmeyecektir. (Üyelik tarihiniz daha yeni çünkü ) Benden daha eski üyeler benim üye olduğum ilk yıllarda (2007) bu gidiş için önlem alınmalı diyorlardı hep o zaman ne demek istediklerini pek anlamıyordum. Ama şimdi çok iyi anlıyorum. Açıkçası R10.net'in kaliteli olup olmaması benim pek umurumda değil. Yeri ve zamanı gelinde bilenlerden birşeyler öğreniyorum bildiğim birşey soruluncada cevaplıyorum. Daha fazlası beni ilgi alanımda değil.
  • 04-07-2010, 22:09:23
    #47
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PR3 iken radmin uğramıyorya siteye Pr6 olunca artık ayda yılda bir defa uğrar..
    Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??
  • 04-07-2010, 22:17:57
    #48
    Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??
    O kadar şey yazdım içinden seçip buna mı cevp vermemi istediniz.

    Ben onu ironi olsun diye yazdım. Beni ne sıklıkta uğradığı pek ilgilendirmiyor. Uğradığında ne yaptığı ilgilendiriyor. Daha doğrusu R10.net'in 47.407 üyesinden biri olarak ilgilendiriyor. Aslında o alıntı yaptığınız mesajı şu şekilde düzelteyim ironisiz ve gerçekçi olsun.

    P3 iken ilgilenmiyor, P6 iken hiç ilgilenmez..

    Şimdi de ilgilenmediğini nerden biliyorsunuz diyeceksiniz. O zaman bende size siz ilgilendiğine dair bir emare yok ondan diyeceğim.
  • 04-07-2010, 22:20:00
    #49
    imzalardaki linkler zaten nofollow değil mi ? Pek bi faydası olduğunu sanmıyorum imzaların
  • 04-07-2010, 22:34:06
    #50
    işiniz gücünüz yok mu arkadaşlar 27 kişi bu konuyu okuyor bence çok saçma olurdu herkez link verse o zaman bir webmaster sitesinden çıkardı burada çok deneyimli webmasterlar var çok bu konuyu sunardılar radmine gerek olmadığı için bu adamlar bu yolları çok eskiden biliyorlardır ama gerek yok google pr10 ama sadece bir aram motor için kullanıyoruz r10 nete bir webmaster ticaret olarak kullanıyor r10 net pr10 olsa bile aynı faydayı göreceğiz. R10 net konuları ne kadar özgün ve faydalı olursa zaten pr10 boşuna bu konu zaman harcamayın. gereksiz konular çok zaten
  • 04-07-2010, 23:26:55
    #51
    valla 1 sayfadan beri okudum bencede gereksiz silver ve gold uyelık alarak zaten r10 katkımız oluyor.
  • 04-07-2010, 23:32:05
    #52
    Üyeliği durduruldu
    r10 ile uğraşacağınıza, r10.net 'i düşüneceğinize kendi sitelerinizle uğraşıp düşünseniz gelirinizi %50 arttırırsınız radmin r10'u düşünmüyor size ne yaz geldi boş konular arttı

    kalite pr veya ranklarla olmuyor forum içerisindeki mesaj ve konularla oluyor ki site satış bölümüne girerseniz r10un kalitesi ortaya çıkar....
  • 04-07-2010, 23:38:18
    #53
    Sekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bir siteyi büyük yapan üyelerdir.Yani üyelerin aktif olmasıdır.Şimdi biz başka webmaster forumuna takılsak aynı şey o forum içinde söylenir.Umarım demek istediğimi anlamışsınızdır.
    Mesajımı dikkatle okursan "Üyeleri" Kelimesini Görürsün Güzel Kardeşim.Hem Fikiriz Yani Birşey Anlatmana Gerek Yok
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen bence tartışılır. R10.net'in şu an ki hali kaliteli değil maalesef.
    - Forum aktif mi?
    - Evet aktif.

    - Üye sayısı + konu sayısı çok mu?
    - Ever çok.

    - Kaliteli mi?
    - Eski hali evet ama şimdi ki hali hayır.

    Gözünüzde büyüttüğünüz kadar fazla olmadığınız anlamanız kısa sürmeyecektir. (Üyelik tarihiniz daha yeni çünkü ) Benden daha eski üyeler benim üye olduğum ilk yıllarda (2007) bu gidiş için önlem alınmalı diyorlardı hep o zaman ne demek istediklerini pek anlamıyordum. Ama şimdi çok iyi anlıyorum. Açıkçası R10.net'in kaliteli olup olmaması benim pek umurumda değil. Yeri ve zamanı gelinde bilenlerden birşeyler öğreniyorum bildiğim birşey soruluncada cevaplıyorum. Daha fazlası beni ilgi alanımda değil.
    bu üyeliğimden önce Lucifer_ adlı bir üyeliğim vardı onunla takip ediyordum sonra onu arkadaşıma verip bununla devam ediyorum bende cok yeni değilim.
    bir gerçek var kaliteli değil dediğiniz webmaster forumu türkiyenin en cok üyesini barındıran en cok ticari gelirini sağlattıran en çok bilgi aktaran ve türkiyenin bilgili ve bu bilgisini paylaşabilen kişilerini üye olarak sisteminde barındıran bir forum ve türkiyede benzeri yok ha nedir yerinde durmak aslında geriye gitmektir radmin bunu iyi bilir zamanı gelince gereken şeyleri yapar şuan iyi gidiyor kanaatimce.
  • 04-07-2010, 23:42:21
    #54
    re10 istese her türlü PR 6 yapar.

    Forum siteleri genellikle bu şekildedir zaten.