• 04-07-2010, 19:13:38
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir söz vardır bilir misin, nerde çokluk orda kargaşa.
    Yanlış biliyorsun hocam.
  • 04-07-2010, 19:14:43
    #11
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış biliyorsun hocam.
    Fazla karıştırma
  • 04-07-2010, 19:16:45
    #12
    R10.net ziyaretçileri Google aramalarından çok, direk site adresi ile geliyordur bence.
  • 04-07-2010, 19:21:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bişeye gerek yok kanısındayım. R10 oturmuş bir sitedir. Çokluk önemli değildir. Önemli olan az ve öz olmasıdır.
  • 04-07-2010, 19:24:04
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir söz vardır bilir misin, nerde çokluk orda kargaşa.
    O söz Şöyleydi sanırım: Nerde Çokluk Orda B*kluk
  • 04-07-2010, 19:24:39
    #15
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pr6 olsa ne olur PR0 olsa ne olur?

    + ∞

    https://www.r10.net/sikayetim-var/669...post1061360028
  • 04-07-2010, 19:24:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Artık r10'u bilmeyen tanımayan yok !
    Yani R10'un böyle bir uygulamaya da ihtiyacı yok !
    Bunun yerine bu kadar hayır severiz mağdem, bir birimizin sitelerine link verelim.
    Böylelikle yine r10 sayesinde kazançlı olabiliriz.

    Ama bir yandan da rakibiz, bir birimize link vermeyi ne kadar kabul edersiniz bilemem ama böyle yapsak yine biz kazançlı oluruz.

    Not: Bu bir Öneridir ! Tartışma Olmasın.
  • 04-07-2010, 19:27:35
    #17
    umit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık r10'u bilmeyen tanımayan yok !
    Yani R10'un böyle bir uygulamaya da ihtiyacı yok !
    Bunun yerine bu kadar hayır severiz mağdem, bir birimizin sitelerine link verelim.
    Böylelikle yine r10 sayesinde kazançlı olabiliriz.

    Ama bir yandan da rakibiz, bir birimize link vermeyi ne kadar kabul edersiniz bilemem ama böyle yapsak yine biz kazançlı oluruz.

    Not: Bu bir Öneridir ! Tartışma Olmasın.
    Link değişimi kategorisi zaten var
  • 04-07-2010, 19:30:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link değişimi kategorisi zaten var
    Evet var da hani r10'un buna ihtiyacı yok bunun yerine şöyle bir toplansak mesela 10 kişi.
    Bu ön kişiyden birine 1 hafta boyunca yada 2 hafta boyunca elimizdeki en çok PR siteden link verelim.
    2 hafta da bir yapsak 20 hafta sonucunda tüm katılan bu siteler kazançlı çıkar.
    yada böyle 5.'erlik bir gurubla güzel şeyler çıkabilir.
    Hani buradaki amacım r10'a değil birbirimize.

    Bak yine söylüyorum bu bir öneri, arkadaş bir öneri yapmış bende konu içind eönerimi sundum.