umit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık r10'u bilmeyen tanımayan yok !
Yani R10'un böyle bir uygulamaya da ihtiyacı yok !
Bunun yerine bu kadar hayır severiz mağdem, bir birimizin sitelerine link verelim.
Böylelikle yine r10 sayesinde kazançlı olabiliriz.

Ama bir yandan da rakibiz, bir birimize link vermeyi ne kadar kabul edersiniz bilemem ama böyle yapsak yine biz kazançlı oluruz.

Not: Bu bir Öneridir ! Tartışma Olmasın.
Link değişimi kategorisi zaten var