• 04-07-2010, 20:04:59
    #28
    PR3 iken radmin uğramıyorya siteye Pr6 olunca artık ayda yılda bir defa uğrar..
  • 04-07-2010, 20:07:30
    #29
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PR3 iken radmin uğramıyorya siteye Pr6 olunca artık ayda yılda bir defa uğrar..
    uğrar uğramaz o bizi ilgilendirmiyorda pr10 olsa ne olacakki Linkmi satacak r10 veya ne biliyim başka şeylermi yapacak başka forumlardan üstün olduğunumu kanıtlayacak? R10 nun üstünlüğü ve kalitesi tartışılmaz onca kesintilere rağmen millet r10na girmek için can atıyor türlü türlü yollar arıyor.
    PR0 Da Olsa R10'nun ışığının söneceğini hiç sanmıyorum.
  • 04-07-2010, 20:07:30
    #30
    Üyeliği durduruldu
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık açık söyleyim r10'un pr değeri beni etkilemez, ve pr değeri artsın diye bir şey yapmam.Ben burada ücretli üyelik alarak desteğimi veririm, ticaretimi yaparım pagerank,alexa onları radmin düşünsün.
    +++
  • 04-07-2010, 20:10:32
    #31
    Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uğrar uğramaz o bizi ilgilendirmiyorda pr10 olsa ne olacakki Linkmi satacak r10 veya ne biliyim başka şeylermi yapacak başka forumlardan üstün olduğunumu kanıtlayacak? R10 nun üstünlüğü ve kalitesi tartışılmaz onca kesintilere rağmen millet r10na girmek için can atıyor türlü türlü yollar arıyor.
    PR0 Da Olsa R10'nun ışığının söneceğini hiç sanmıyorum.
    R10.net'in kalitesi diye nitelendirdiğiniz şey nedir? Bence kalite deyince farklı şeyler anlıyoruz.
  • 04-07-2010, 20:11:33
    #32
    neden 5 veya 7 değilde 6
  • 04-07-2010, 20:11:52
    #33
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10.net ziyaretçileri Google aramalarından çok, direk site adresi ile geliyordur bence.
    Sadece r10.net üyeleri direk giriş yapıyor. Onun haricinde binlerce kişi Google'dan geliyor.

    r10 neden dış dünyaya kapatılmıyor sanıyorsunuz.
  • 04-07-2010, 20:12:47
    #34
    burda kimse babasının hayrına birşey yapmaz yapıyorsada bir çıkarı vardır yoksada dikkat çekmek istiyordur. r10 pr 1000000000000000 olsa banane ?
  • 04-07-2010, 20:52:47
    #35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav hep r10 a link verme pagerank değerini yükseltme derdindeyiz, birgünde r10 bize link versin.
    hangi birimize verecek 47 000 üye 47 000 link r10 link çöplüğüne hoşgeldiniz
  • 04-07-2010, 21:08:30
    #36
    Böyle bir konu daha öncede açılmıştı şimdi tekrar söylüyorum r10'un PR kaygısı yok isterse 1 olsun isterse 9 bu r10'daki ticareti vs etkilemez kalite diyorsan kalite için alexaya bakabilitrsin 700 küsurdu en son