R10.net'i Pr6 yapma
115
●8.429
- 04-07-2010, 20:07:30uğrar uğramaz o bizi ilgilendirmiyorda pr10 olsa ne olacakki Linkmi satacak r10 veya ne biliyim başka şeylermi yapacak başka forumlardan üstün olduğunumu kanıtlayacak? R10 nun üstünlüğü ve kalitesi tartışılmaz onca kesintilere rağmen millet r10na girmek için can atıyor türlü türlü yollar arıyor._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PR0 Da Olsa R10'nun ışığının söneceğini hiç sanmıyorum. - 04-07-2010, 20:10:32R10.net'in kalitesi diye nitelendirdiğiniz şey nedir? Bence kalite deyince farklı şeyler anlıyoruz.Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2010, 20:11:52Sadece r10.net üyeleri direk giriş yapıyor. Onun haricinde binlerce kişi Google'dan geliyor.BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 neden dış dünyaya kapatılmıyor sanıyorsunuz.
- 04-07-2010, 20:52:47hangi birimize verecekElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
47 000 üye 47 000 link
r10 link çöplüğüne hoşgeldiniz
47 000 üye 47 000 link