KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık açık söyleyim r10'un pr değeri beni etkilemez, ve pr değeri artsın diye bir şey yapmam.Ben burada ücretli üyelik alarak desteğimi veririm, ticaretimi yaparım pagerank,alexa onları radmin düşünsün.
+++