• 04-07-2010, 23:45:21
    #55
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    re10 istese her türlü PR 6 yapar.

    Forum siteleri genellikle bu şekildedir zaten.
    İstemekle olmaz o google verirse olur
  • 04-07-2010, 23:47:22
    #56
    r10 oldum olası pr 4
    zaten buraya istediğin kadar uğraş normal adam gelmez. İnternet sektörüyle uğraşan kişiler burda olur. Bundan başka kişiyi çekemezsin.
  • 04-07-2010, 23:52:41
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google amca verir r10'a nasıl olsa Google fan webmaster forumu
  • 04-07-2010, 23:59:26
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu alageyik olmuş
  • 05-07-2010, 00:01:55
    #59
    Arkadaşlar R10'nun pr ihtiyacı yok bence çünkü link satısı yapacak kadar küçük bir site değil. suan zaten bir çok büyük firmanın reklam verdiği ve tüm webmaster'lerin takıldıgı bir ortam o yüzden pr 1 ile pr 10 arasında pek fark olmaz r10.net için.
  • 05-07-2010, 00:05:33
    #60
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce vardı bir sitemiz, bilen bilir ama 2 ay sonra düştü
    Bilirim. Link alacağım zaman indirim yapmamıştın oradan aklımda kalmış
  • 05-07-2010, 00:05:52
    #61
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet herkez sitesinden link versin 3 gün sonra sondbox
    İmzalardaki linklere herkes p**** site koymadıktan sonra öyle birşey olmaz. Bir sürü yönetici var izinde vermezler haliyle. İmzalardaki normal siteler yüzünden neden sandboxa girsinki? En fazla olacak şey: belki sıralama düşer veya pr düşer.
  • 05-07-2010, 00:08:15
    #62
    Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??
    Evet uğruyor, hatta takip edebildiğim kadarıyla hergün uğruyor.. Bilmeden konuşan çok..
  • 05-07-2010, 00:14:55
    #63
    r10 için bence pr önemli değil N/A bile olsa zaten belli bir kitleye sahip pr ile uğraştıklarının zannetmiyorum..