r10 oldum olası pr 4
zaten buraya istediğin kadar uğraş normal adam gelmez. İnternet sektörüyle uğraşan kişiler burda olur. Bundan başka kişiyi çekemezsin.
Arkadaşlar R10'nun pr ihtiyacı yok bence çünkü link satısı yapacak kadar küçük bir site değil. suan zaten bir çok büyük firmanın reklam verdiği ve tüm webmaster'lerin takıldıgı bir ortam o yüzden pr 1 ile pr 10 arasında pek fark olmaz r10.net için.
evet herkez sitesinden link versin 3 gün sonra sondbox
İmzalardaki linklere herkes p**** site koymadıktan sonra öyle birşey olmaz. Bir sürü yönetici var izinde vermezler haliyle. İmzalardaki normal siteler yüzünden neden sandboxa girsinki? En fazla olacak şey: belki sıralama düşer veya pr düşer.