Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??
Evet uğruyor, hatta takip edebildiğim kadarıyla hergün uğruyor.. Bilmeden konuşan çok..