Konu
R10.net'i Pr6 yapma
05-07-2010, 00:08:15
#62
burak8104
Aronfabia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??
Evet uğruyor, hatta takip edebildiğim kadarıyla hergün uğruyor.. Bilmeden konuşan çok..