• 05-07-2010, 02:49:12
    #82
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav hep r10 a link verme pagerank değerini yükseltme derdindeyiz, birgünde r10 bize link versin.
    Aynen katılıyorum r10 kaliteyi oturmuş,bunlar reklam kokan hareketler
    ++
  • 05-07-2010, 09:07:14
    #83
    AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'DA Davetiyeli üyelik sistemi var, o dediğinin bi faydası olacağını sanmıyorum
    var da ne değişiyor ki . Siteler konu açıyor r10 davetiyesi bulunur diye. Bugün banlanan yarın üye olabiliyor. Yani zor değil.
  • 05-07-2010, 09:14:48
    #84
    Sohbettirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum sitesi pr6 olmaz Bana bir tane forum gösterirmisiniz pr6 yada pr5
    http://www.pagerank.gen.tr/@pagerank...nanimhaber.com
    al pr7
  • 05-07-2010, 09:35:10
    #85
    Üyeliği durduruldu
    + olarak

    http://www.pagerank.gen.tr/@pagerank/www.forumturka.net

    Pr5

    Neden Olmuyomuş
  • 05-07-2010, 10:23:25
    #86
    İmzalarımızdaki ve tüm r10 daki linkler rel="nofollow" dur arkadaşlar. dolayısıyla anlamsız bir konu
  • 05-07-2010, 11:16:26
    #87
    Derdiniz nedir anlamadım. R10 PR6 olucakta ne olucak ? Bize link mi vericek ? Reklamımızı mı yapıcak ? Tabiiki hayır! Bence r10 un pr6 olmasına gerek yok. Zaten bu siteyi bu duruma getiren biz üyeleridir.
  • 05-07-2010, 11:54:15
    #88
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birisi bir kuyu ya taş atmış ...
  • 05-07-2010, 12:16:37
    #89
    TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzalarımızdaki ve tüm r10 daki linkler rel="nofollow" dur arkadaşlar. dolayısıyla anlamsız bir konu
    ++
    iki gün sonra r10 çocuk parkı oldu derler
  • 05-07-2010, 12:27:14
    #90
    R10 pr6 olunca ne olacak?