R10.net'i Pr6 yapma - Sayfa 10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net'i Pr6 yapma
115
●
8.429
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
R10.net'i Pr6 yapma
İlk
5
6
7
8
9
10
11
12
13
05-07-2010, 02:49:12
#82
Platinum
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yav hep r10 a link verme pagerank değerini yükseltme derdindeyiz, birgünde r10 bize link versin.
Aynen katılıyorum r10 kaliteyi oturmuş,bunlar reklam kokan hareketler
++
05-07-2010, 09:07:14
#83
kasparov108
AKServer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'DA Davetiyeli üyelik sistemi var, o dediğinin bi faydası olacağını sanmıyorum
var da ne değişiyor ki . Siteler konu açıyor r10 davetiyesi bulunur diye. Bugün banlanan yarın üye olabiliyor. Yani zor değil.
05-07-2010, 09:14:48
#84
Modexp
Sohbettirr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum sitesi pr6 olmaz
Bana bir tane forum gösterirmisiniz pr6 yada pr5
http://www.pagerank.gen.tr/@pagerank...nanimhaber.com
al pr7
05-07-2010, 09:35:10
#85
Euro38
Üyeliği durduruldu
Modexp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.pagerank.gen.tr/@pagerank...nanimhaber.com
al pr7
+ olarak
http://www.pagerank.gen.tr/@pagerank/www.forumturka.net
Pr5
Neden Olmuyomuş
05-07-2010, 10:23:25
#86
TurkNetline
İmzalarımızdaki ve tüm r10 daki linkler rel="nofollow" dur arkadaşlar. dolayısıyla anlamsız bir konu
05-07-2010, 11:16:26
#87
Tweaker
Derdiniz nedir anlamadım. R10 PR6 olucakta ne olucak ? Bize link mi vericek ? Reklamımızı mı yapıcak ? Tabiiki hayır! Bence r10 un pr6 olmasına gerek yok. Zaten bu siteyi bu duruma getiren biz üyeleridir.
05-07-2010, 11:54:15
#88
hitittuning
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Birisi bir kuyu ya taş atmış ...
05-07-2010, 12:16:37
#89
ermanaltind
TurkNetline adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmzalarımızdaki ve tüm r10 daki linkler rel="nofollow" dur arkadaşlar. dolayısıyla anlamsız bir konu
++
iki gün sonra r10 çocuk parkı oldu derler
05-07-2010, 12:27:14
#90
xfcoder
R10 pr6 olunca ne olacak?
İlk
5
6
7
8
9
10
11
12
13
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler