AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'DA Davetiyeli üyelik sistemi var, o dediğinin bi faydası olacağını sanmıyorum
var da ne değişiyor ki . Siteler konu açıyor r10 davetiyesi bulunur diye. Bugün banlanan yarın üye olabiliyor. Yani zor değil.