Konu
R10.net'i Pr6 yapma
05-07-2010, 09:07:14
#83
kasparov108
AKServer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'DA Davetiyeli üyelik sistemi var, o dediğinin bi faydası olacağını sanmıyorum
var da ne değişiyor ki . Siteler konu açıyor r10 davetiyesi bulunur diye. Bugün banlanan yarın üye olabiliyor. Yani zor değil.