Konu
R10.net'i Pr6 yapma
05-07-2010, 11:16:26
#87
Tweaker
Derdiniz nedir anlamadım. R10 PR6 olucakta ne olucak ? Bize link mi vericek ? Reklamımızı mı yapıcak ? Tabiiki hayır! Bence r10 un pr6 olmasına gerek yok. Zaten bu siteyi bu duruma getiren biz üyeleridir.