Derdiniz nedir anlamadım. R10 PR6 olucakta ne olucak ? Bize link mi vericek ? Reklamımızı mı yapıcak ? Tabiiki hayır! Bence r10 un pr6 olmasına gerek yok. Zaten bu siteyi bu duruma getiren biz üyeleridir.