gold üyeler imzalarına site linklerini koyabilicek yeni premium paketi
R10.net'i Pr6 yapma
115
●8.429
- 04-07-2010, 21:16:08İmzalardaki linkler işe yaramaz çünkü nofollow siz www.seko.tk link verin pr6 olsun hepinize anasayfadan link vereyim
- 04-07-2010, 21:23:34olamasın zatenBi_Ti_Rim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

incisozluk buraya uye oluyormus dusunsene
- 04-07-2010, 21:31:28Üyeliği durdurulduVallaha doğruElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bırakın 3-4 kalsın. En azından Karizmamız var imzamızda
- 04-07-2010, 21:36:43Türkiyedeki Duruşu İmajı Üyeleri Ticari Niteliği WebMaster Alemine Katkısı Tartışılırmı Sizce?_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalite bu. - 04-07-2010, 21:39:10Bence bir siteyi büyük yapan üyelerdir.Yani üyelerin aktif olmasıdır.Şimdi biz başka webmaster forumuna takılsak aynı şey o forum içinde söylenir.Umarım demek istediğimi anlamışsınızdır.Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2010, 21:49:35KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ ∞ yine
Ben destek vermek için bile ücretli üyelik almayı düşünmem. Ne desteği ? Benim daha fazla desteğe ihtiyacım var. Ha, r10 burada platform ve onun sayesinde ticaret vb. şeyler yapılıyor gibi itirazlar gelebilir, normaldir ancak burdaki üyeler de olmasaydı zaten r10 olmazdı. Ha üyeler ile alakası olmayan ve sadece sitenin paylaşım sunduğu bir portal olsaydı o zaman tabii ki destek olurdum
Aradaki farkı ayırmak lazım. Forumun devamlılığı bana,sana,ona bağlı.
Ayrıca silver üyeliği de sadece - rep atanları görebilmek için alıyorum. Soran olursa eğer