• 04-07-2010, 21:13:00
    #37
    gold üyeler imzalarına site linklerini koyabilicek yeni premium paketi
  • 04-07-2010, 21:13:37
    #38
    Üyeliği durduruldu
    R10 Güzel forumda, herkes kayıt olamıyor. o olsa çok güzel olur.
  • 04-07-2010, 21:16:08
    #39
    İmzalardaki linkler işe yaramaz çünkü nofollow siz www.seko.tk link verin pr6 olsun hepinize anasayfadan link vereyim
  • 04-07-2010, 21:23:34
    #40
    Bi_Ti_Rim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Güzel forumda, herkes kayıt olamıyor. o olsa çok güzel olur.
    olamasın zaten

    incisozluk buraya uye oluyormus dusunsene
  • 04-07-2010, 21:31:28
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 pr6 olunca radmin imzalarda linkleri açık bırakır mı sanıyorsun?
    Vallaha doğru bırakın 3-4 kalsın. En azından Karizmamız var imzamızda
  • 04-07-2010, 21:36:43
    #42
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10.net'in kalitesi diye nitelendirdiğiniz şey nedir? Bence kalite deyince farklı şeyler anlıyoruz.
    Türkiyedeki Duruşu İmajı Üyeleri Ticari Niteliği WebMaster Alemine Katkısı Tartışılırmı Sizce?
    Kalite bu.
  • 04-07-2010, 21:39:10
    #43
    Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyedeki Duruşu İmajı Üyeleri Ticari Niteliği WebMaster Alemine Katkısı Tartışılırmı Sizce?
    Kalite bu.
    Bence bir siteyi büyük yapan üyelerdir.Yani üyelerin aktif olmasıdır.Şimdi biz başka webmaster forumuna takılsak aynı şey o forum içinde söylenir.Umarım demek istediğimi anlamışsınızdır.
  • 04-07-2010, 21:49:35
    #44
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık açık söyleyim r10'un pr değeri beni etkilemez, ve pr değeri artsın diye bir şey yapmam.Ben burada ücretli üyelik alarak desteğimi veririm, ticaretimi yaparım pagerank,alexa onları radmin düşünsün.

    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda kimse babasının hayrına birşey yapmaz yapıyorsada bir çıkarı vardır yoksada dikkat çekmek istiyordur. r10 pr 1000000000000000 olsa banane ?

    + ∞ yine

    Ben destek vermek için bile ücretli üyelik almayı düşünmem. Ne desteği ? Benim daha fazla desteğe ihtiyacım var. Ha, r10 burada platform ve onun sayesinde ticaret vb. şeyler yapılıyor gibi itirazlar gelebilir, normaldir ancak burdaki üyeler de olmasaydı zaten r10 olmazdı. Ha üyeler ile alakası olmayan ve sadece sitenin paylaşım sunduğu bir portal olsaydı o zaman tabii ki destek olurdum Aradaki farkı ayırmak lazım. Forumun devamlılığı bana,sana,ona bağlı.

    Ayrıca silver üyeliği de sadece - rep atanları görebilmek için alıyorum. Soran olursa eğer
  • 04-07-2010, 21:52:35
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 pr 10 da olsa r10, r10 luğuyla kalır. O yuzden hiç gerek yok.